• camilla8505

BF i december. Ngn i Årsta trakten i Stockholm ?

Hej på er!
    Är i vecka 7+4 och vill gärna träffa andra som också väntar barn runt nov/dec/jan =) gärna i Årsta trakten att dela lite tankar med,.. =)

vänligen, Camilla

• Svar på tråden BF i december. Ngn i Årsta trakten i Stockholm ?
  • Jenita

Hej Camilla! Väntar du ditt första barn? Jag bor söder om Sthlm och väntar mitt tredje barn i december. Jag kan gärna dela tankar och idéer med dig. Mvh Jennie.

• camilla8505
    Jenita skrev 2013-05-19 20:51:50 följande:
    Hej Camilla! Väntar du ditt första barn? Jag bor söder om Sthlm och väntar mitt tredje barn i december. Jag kan gärna dela tankar och idéer med dig. Mvh Jennie.
    Hej
    Vad kul. jag har lite frågor kring avtagande av symptom. Känner inte riktigt längre molande mensvärk, inte lika kissnödig =)ej lika trött längre som de första veckorna på graviditeten. Hur var det för dig?=)

Mvh camilla
  • AnnaSthlm

Duger Tallkrogen/Blåsut? :) Jag är

28, första barnet, är nog ingen typisk blivande mamma utan karriärist (ödmjuk) Ska på UL på måndag för att kolla om allt är ok.

• camilla8505
    AnnaSthlm skrev 2013-05-22 21:43:09 följande:
    Duger Tallkrogen/Blåsut? :) Jag är
    28, första barnet, är nog ingen typisk blivande mamma utan karriärist (ödmjuk) Ska på UL på måndag för att kolla om allt är ok.
    Haha ja men visst=) trevligt. Jag är också 28 och väntar mitt första barn. Hur långt gången är du?
    Själv har jag planerat in UL i nästa vecka för en titt. =)

• M i l l a n

Hej! Jag har iofs redan fått mitt barn i oktober förra året. Men jag bor också i Årsta och pratar gärna med en annan Årstabo. :) Är 37 år och har 3 barn, och den senaste är en liten sladdis.

• Jenita
    camilla8505 skrev 2013-05-22 21:34:04 följande:
    Hej
    Vad kul. jag har lite frågor kring avtagande av symptom. Känner inte riktigt längre molande mensvärk, inte lika kissnödig =)ej lika trött längre som de första veckorna på graviditeten. Hur var det för dig?=)

Mvh camilla
    Jag hade väldigt mkt molande till en början och ömma bröst, men nu känner jag ingenting i stort sett. Är inte trött heller, har i och för sig inte känt någon trötthet alls under denna grav. Jag är 30 blir 31 i sommar och väntar mitt tredje barn. Vilken vecka är du i Camilla? Det är fullt normalt att alla symtom avtar. Det är ju jobbigt att inte känna sig gravid, även för tredje gången Glad
    Jag har gjort ett VUL i vecka 8+0 och såg då ett litet hjärta slå. Är nu i vecka 10+2.

Mvh Jennie 
  • AnnaSthlm
    camilla8505 skrev 2013-05-23 08:50:00 följande:
    Haha ja men visst=) trevligt. Jag är också 28 och väntar mitt första barn. Hur långt gången är du?

Själv har jag planerat in UL i nästa vecka för en titt. =)

Enligt min app är det vecka 7+5 nu, så hoppas att det är det UL visar. Har du valt MVC än? Jag har ingen koll än men det är väl dags snart så man hinner med KUB och allt som behövs :)
  • camilla8505
    Jenita skrev 2013-05-23 19:36:21 följande:
    Jag hade väldigt mkt molande till en början och ömma bröst, men nu känner jag ingenting i stort sett. Är inte trött heller, har i och för sig inte känt någon trötthet alls under denna grav. Jag är 30 blir 31 i sommar och väntar mitt tredje barn. Vilken vecka är du i Camilla? Det är fullt normalt att alla symtom avtar. Det är ju jobbigt att inte känna sig gravid, även för tredje gången Glad
    Jag har gjort ett VUL i vecka 8+0 och såg då ett litet hjärta slå. Är nu i vecka 10+2.

Mvh Jennie 
    Hej jennie, tack okej då vet jag =). jag är nu i vecka 9+2 och ska göra tidigt UL denna vecka =) ska bli spännande.
  • camilla8505
    AnnaSthlm skrev 2013-05-23 22:42:51 följande:

Enligt min app är det vecka 7+5 nu, så hoppas att det är det UL visar. Har du valt MVC än? Jag har ingen koll än men det är väl dags snart så man hinner med KUB och allt som behövs :)
    Härligt. Jag har inte valt MVC än men ska på inskrivning imorgon  :) men blir antagl Liljeholmens.=)
  • M i l l a n

Jag gick på Liljeholmens MVC, och är nöjd. Försökte efter en tid där byta MVC till Södra BBs egna, då jag ville få förtur till att få föda där. Men jag var för sent ute då det snabbt blir fullt på deras MVC.
    Hade tur att jag ändå fick plats att föda på Södra BB. :)

Svar på tråden BF i december. Ngn i Årsta trakten i Stockholm ?