• MomenteViverde

3D-ultraljud i Jönköpings län?

Hej!

Jag undrar vilka som utför 3D-ultraljud i Jönköpings län? Finns det någon bra runtom Gislaved eller Värnamo?

Med vänlig hälsning.

• Svar på tråden 3D-ultraljud i Jönköpings län?
  • Musungen

Finns bara den där knepiga karln inne i stan..en ganska oseriös snubbe! Kommer inte på namnet nu..jo Tomas!

Närmsta seriösa är tyvärr i Linköping!

• MomenteViverde
    Musungen: Hej!

Tack, för ditt svar! Okej, på vilket sätt är han oseriös och vart håller han till? Kan ju vara bra att veta så man inte går till någon som inte är bra Glad

Med vänlig hälsning.
  • Musungen

Katzin eller något liknande heter han iaf i efternamn. Han har gett flertalet fel könsbestämmelse ! Och hela han kännsoproffsig då han skojar om allt, och då menar jag allt. Jag var där i v.9 ..ville se att hjärtat slog på den lilla innan jag berättade för alla .. Men mycke mer än så skulle jag inte låta han kika på!

• Musungen

Finns inga andra i jkpg som sagt. Fanns en tjej till med det var flera år sedan hon la ner sitt. Tomas är inne i stan! Minns jag inte fel ligger hans mottagning precis jämte Twilfit

• MomenteViverde
    Musungen: Tack, för snabbt svar! Glad
    Direkt när jag hade läst ditt första inlägg i den här tråden så googlade jag på "Tomas 3D-ultraljud" och fick fram andras erfarenheter av just den Tomas som du nämner, det fanns både positivt och negativt. Men när jag läser det som du skriver så känner jag att jag inte vill gå till honom och göra ett 3D-ultraljud, för man vill ju ha en seriös person som utför detta.

Det är ju i och för sig svårt för mig att göra en bedömning av hans personlighet och hur hans professionalitet är när jag inte har träffat honom, då jag bara läst kommentarer om andras erfarenheter. Jo, hans mottagning ska ligga inne i Jönköping enligt google, kollade på hitta.se och där står det, Tomas Katzin Läkarpraktik AB, Östra Storgatan 8 i Jönköping (www.hitta.se/tomas+katzin+l%C3%A4karpraktik+ab/j%C3%B6nk%C3%B6ping/VT2-1Kuuuc). Det jag undrar är om det finns någon bra runtom eller i Värnamo och/eller Gislaved i så fall?

Med vänlig hälsning.
  • Musungen

Nix, tyvärr finns det inget runt omkring..letat som en galning.. Är det för lång att ta sig till Linköping eller Gbg? Isf kanske du ska överväga Tomas..men med en nypa salt :) visst kan det bli så klockrent att allt syns jättebra om du har tur :)

• MomenteViverde
    Musungen: Vad synd att det inte finns något runtom! Njae, inte jättelångt men det blir ju en bit att åka fast vill man verkligen göra ett 3D-ultraljud så tror jag nog att det kan vara värt det. Kan du rekommendera någon bra runtom Borås eller Göteborg? Glad

Med vänlig hälsning.
Svar på tråden 3D-ultraljud i Jönköpings län?