3D-ultraljud i Jönköpings län?
Hej!
Jag undrar vilka som utför 3D-ultraljud i Jönköpings län? Finns det någon bra runtom Gislaved eller Värnamo?
Med vänlig hälsning.
Hej!
Jag undrar vilka som utför 3D-ultraljud i Jönköpings län? Finns det någon bra runtom Gislaved eller Värnamo?
Med vänlig hälsning.
Finns bara den där knepiga karln inne i stan..en ganska oseriös snubbe! Kommer inte på namnet nu..jo Tomas!
Närmsta seriösa är tyvärr i Linköping!
Är det ingen annan som har erfarenhet av 3D-ultraljud i Jönköpings län?
Med vänlig hälsning.
Katzin eller något liknande heter han iaf i efternamn. Han har gett flertalet fel könsbestämmelse ! Och hela han kännsoproffsig då han skojar om allt, och då menar jag allt. Jag var där i v.9 ..ville se att hjärtat slog på den lilla innan jag berättade för alla .. Men mycke mer än så skulle jag inte låta han kika på!
Finns inga andra i jkpg som sagt. Fanns en tjej till med det var flera år sedan hon la ner sitt. Tomas är inne i stan! Minns jag inte fel ligger hans mottagning precis jämte Twilfit
Nix, tyvärr finns det inget runt omkring..letat som en galning.. Är det för lång att ta sig till Linköping eller Gbg? Isf kanske du ska överväga Tomas..men med en nypa salt :) visst kan det bli så klockrent att allt syns jättebra om du har tur :)
Jag skulle säga krokus i Linköping! Läser bara bra om de!!