• Anonym (Kalle)

Till tjejer med stora rumpor

OK, jag erkänner att jag har en viss fixering. Jag går i gång om jag vet att en tjej själv känner att hennes rumpa dallrar eller gungar när hon går. Så jag undrar nu hur många av er som känner det och vad ni tycker om det? Även om det är en fånig tråd så kan ni väl svara om det inte är känsligt?

• Svar på tråden Till tjejer med stora rumpor
  • TheOrp

Joråsåatte..... Rooommmmpaahhh........

• Anonym (Kalle)

Kom igen tjejer!

• Anonym (hihi)

Jodå jag känner det att Flört och det är väl inget speciellt med det, tänker inte direkt på det varje gång jag reser mig upp och går. Men det är väl klart att det dallrar lite, det ska de väl göra Flört

• Nude

Ruuumpaa. Nej den dallrar definitivt inte. Skulle den göra det så skulle jag öka antalet utfallssteg. Vill ha en följsam rumpa inte en dallrig.

• 123

Dallrar gör den väl inte men visst känner jag ju att fanskapet ibland tycks ha ett eget liv. Har latinskt påbrå och har fått ett präktigt JLo-ass som liksom putar ut.
    Detta har väckt stor förtjusning hos vissa tidigare pojkvänner men jag är inte lika positiv till den - det genetiska sveket?  

• petersson

Kan nog säga att jag fått en rejält putande rumpa på okänt sätt eftersom ingen i min släkt har det så vitt jag vet . men dallrar gör den inte däremot så blir man ju medveten om den i trängsel haha och när man ska prova jeans

• Anonym (älskog)

En kvinna har en rumpa. 
    En kvinna utan en rumpa är en... flicka Solig

En kvinna utan mage är som en säng utan kudde.....

Låt oss betänka att kvinnors olika hormoner bidrar till dessa former som något naturligt.
    Kvinnor har dessa formar för att kunna föda barn. För magra , " övermagra" kvinnor har inte lika lätt att bli med barn men ej heller kraftigt  kraftigt överviktiga kvinnor.De brukar få rådet att gå ner i vikt för att bli gravida.

Själv tycker jag att det är snyggt med kvinnor som har stora rumpor och i förhållande till  det en smalare midja.
    Ibland när jag möter en kvinnlig kvinna med som jag anar en snygg rumpa  som vänder jag mig om och ser på underverket när hon gått förbi.

"Äldre pojkar" .. män reagerar ju olika för detta.  En del tycker att det är mycket attraherade  och en del tycker inte att det är attraktivt. 
    Jag tänker att en del tänker mer på vad andra ska tänka om deras kvinna , nästan som om de är rädda för vad andra ska tänka  om deras kvinna i stället för att ta för sig av vad de vill ha.

Jag kan förstå att en del tjejer unga sådana , kanske runt 16 som utan att vara speciellt överviktiga alls genom naturen plötsligt utrustas både med en stor rumpa och stora bröst och inte riktigt känner sig hemma i den kroppen och undrar varför just de ska se ut på det sättet. En del killar tänker elaka saker och kanske inte drar sig för att säga det medan andra njuter av synen..

Men som alltid... det är människan bakom kroppen som gäller ... inte förpackningen även om den många gånger kan vara väldigt vacker och det är oftast det som är det första vi ser .. vi män och  för den delen med   pojkar.... 

• CarinaL26

Dallrar vet jag inte om den gör men däremot känner jag mycket väl hur den gungar när jag går. Och min kille blir också helgalen av det.

• Anonym (Darcy)

Inte dallrar, men den gungar när jag går Förut hade jag komplex, men sen har jag fått så mycket uppskattning för min stora rumpa så nu älskar jag den

• Anonym (Kalle)

Anonym (Darcy) skrev 2013-05-17 08:57:15 följande:
    Inte dallrar, men den gungar när jag går Förut hade jag komplex, men sen har jag fått så mycket uppskattning för min stora rumpa så nu älskar jag den

CarinaL26 skrev 2013-05-17 08:43:46 följande:
    Dallrar vet jag inte om den gör men däremot känner jag mycket väl hur den gungar när jag går. Och min kille blir också helgalen av det.

Åh, Carina och Darcy, vilka underbara rumpor ni måste ha!!

Fler tack! 
Svar på tråden Till tjejer med stora rumpor