• Anonym (Misslyckad)

Hur få tjejer att svara på BC?

Jag undrar hur man får tjejer att svara på BC (Bodycontact) eller andra kontaktsajter. Jag har skickat många meddelande som inte är sexsnack och har en vettig presentation.

vad är det som gör att ni väljer att svara på ett brev? Är det vad som skrivs i brevet, vad som står i presentationen, bilden eller vad är det som ni gör att ni väljer att svara på ett brev.

• Svar på tråden Hur få tjejer att svara på BC?
  • Anonym (Nej till)

Inte massutskick el hej vill du knulla

• Anonym (Nej till)

Sen får du räkna med att tjejer kan få upp till 200 mail per dag

• kivirush

Jag svarar de som jag ser har läst min profil. Skriver på ett respektfullt sätt och respekterar det jag söker. Och skriver ett välformulerat mail utan att nämna sex eller vad han vill göra med mig. Hen ska ha en snygg bild på hen (inte på sin kuk/fitta) och en välskriven presentation. Det är väl grunden. Allt annat slängs. (tjejer kommer undan med mer när de skriver till mig)

• Anonym (Swinger)

Är svårt att sticka ut som kille på BC.
    Min flickvän och jag har varsin profil och en gemensam.
    Hon får ca: 200PM/dag och jag får kanske ett i månaden och på vår parprofil få vi kanske ett par brev i veckan och då oftast från personer vi redan känner.
    Skall en kille sticka ut bland dessa hundratals PM är det mycket som skall stämma.
    Ett trevligt brev, en bra presentation och bilder som sticker ut. Bilder på könsorgan och liknade gör att dom går bort på en gång samma sak med killar som skickar massa PM. Var inte PM nummer ett spännande så kommer inte PM nummer 30 att väcka intresset. Mitt tips är att skicka inte en massa korta meningslösa PM utan lägg tid och energi på att skicka bra och trevliga PM till personer som söker någon som stämmer in på dig.

• Sweet life
    kivirush skrev 2013-05-17 13:51:12 följande:
    Jag svarar de som jag ser har läst min profil. Skriver på ett respektfullt sätt och respekterar det jag söker. Och skriver ett välformulerat mail utan att nämna sex eller vad han vill göra med mig. Hen ska ha en snygg bild på hen (inte på sin kuk/fitta) och en välskriven presentation. Det är väl grunden. Allt annat slängs. (tjejer kommer undan med mer när de skriver till mig)
  • Anonym (Misslyckad)
    Anonym (Nej till) skrev 2013-05-17 13:50:34 följande:
    Inte massutskick el hej vill du knulla
    Gör inte det.
  • Anonym (Swinger)
    kivirush skrev 2013-05-17 13:51:12 följande:
    Håller med. Är allt för vanligt att killar inte tar sig tid att läsa igenom profilen och dagboken innan dom skickar PM och självklar har en sådan kille redan diskvalificerat sig själv.
  • Anonym (Misslyckad)

Har följt alla de råden ni ger. Brevet skall vara välformulerat säger ni fats hur då? Hur skall man skriva?

• Anonym (tjejen)
    Anonym (Misslyckad) skrev 2013-05-17 13:59:14 följande:
    Har följt alla de råden ni ger. Brevet skall vara välformulerat säger ni fats hur då? Hur skall man skriva?
    Tänk på att väldigt många inte är ute efter att träffas utan enbart vill ha någon sorts bekräftelse.

Jag och min sambo träffades på BC och han har berättat vilka besynnerliga kvinnor det finns där... Han skrev ett trevligt mail till mig som jag svarade på. resultatet är ett gemensamt hus, en bebiskille på 10 månader och ett allmänt lyckligt förhållande.. Även fast det vi bara skulle ha då för snart 2 år sen var en jävla massa sex!
  • Anonym (Swinger)
    Anonym (Misslyckad) skrev 2013-05-17 13:59:14 följande:
    För det första skall det framgå att man läst och förstå vad som står i profilen och i dagboken. För det andra skall det vara välskrivet och intressant, där det framgår lita av personligheten och intressen. Intresset för sex behöver inte nämnas då det är rätt självklar på BC vad man är ute efter. Sedan bör van var fullt medveten om att många liksom vi mer använder BC som Facebook för vuxna och håller kontakt och planerar aktiviteter med personer man redan känner än för att söka något nytt.
Svar på tråden Hur få tjejer att svara på BC?