• Sofiafia

Mensvärk innan mens?

jag undrar om det är fler än jag som har mensvärk innan mensen kommer? skall ha min mens på måndag, men har sedan 1 vecka tillbaka känt mig illamående och molande värk i magen (nedre magen). hoppas ju att mensen inte skall komma å att värken är att livmodern växer! men jag vågar inte hoppas för mycket på det! så  jag undrar är de mensvärk är de fler som har det??

• Svar på tråden Mensvärk innan mens?
  • Pimpinellan

Jag har aldrig mensvärk,men däremot molvärk när jag är gravid. Håller en tumme! Solig

• Fjällan

Jag har alltid mensvärk innan mens, denna månaden nada och i onsdags plussa jag, på BIM!

• tjockobbe

Jag får alltid mensvärk när jag börjat blöda, alltså under mensen. Innan mensen ingenting.
    När jag plussade i januari fick jag grym mensvärk en vecka innan jag ens skulle ha mens, så anade att det var nåt då!

BF 30 september <3 Läs underbaragraviditet.blogg.se
  • Sofiafia

hmm ja jag vet inte vad jag skall tro!! vi får se om mensen dyker upp på måndag eller inte.... tack för erat stöd å grattis till er som fått + !!!

• emmapemma4

Sitter just och undrar detsamma. Har just nu mensvärk innan mensen (BIM imorgon) och jag har för mig att jag inte brukar känna av det så här mycket. Tog ett gravtest för två dagar sedan eftersom det kändes som det kunde vara något men det var negativt.

Hur gick det för dig Sofiafia?

• Sofiafia
    emmapemma4 skrev 2013-05-23 22:53:17 följande:
    Sitter just och undrar detsamma. Har just nu mensvärk innan mensen (BIM imorgon) och jag har för mig att jag inte brukar känna av det så här mycket. Tog ett gravtest för två dagar sedan eftersom det kändes som det kunde vara något men det var negativt.

Hur gick det för dig Sofiafia?

det blev inget + för våran del denna gången heller ;( just för tillfället känner jag mig väldigt matt på det hela. skall/kommer man orka gå igenom detta varje månad? jag vet inte... jag har iaf börjat med Apiforce som jag köpt på hälsokosten,, som skall få slemhinnorna att bli mjukare så det bli lättare för ägget att fastna.... men ger de inget resultat så tror jag vi hoppas det här med barn... får satsa på vårat kommande bröllop till hösten istället.
Svar på tråden Mensvärk innan mens?