• ElinK03

    Hitta andra mammor med minst 1 dotter i tonåren

    Hej. Jag heter Elin och är 35 år. Jag bor i Västerås med min dotter på 15 år. Jag vill lära känna andra mammor med minst 1 dotter i tonåren. Kramisar Elin

  • Svar på tråden Hitta andra mammor med minst 1 dotter i tonåren
  • ElinK03
    Josefine98 skrev 2013-05-31 09:53:02 följande:
    Jag är ingen mamma, men jag är 15

    Hejsan Josefine. Jag heter Elin och är 35 år. Jag bor i Västerås med min dotter på 15.
  • Josefine98
    ElinK03 skrev 2013-05-31 11:31:08 följande:

    Hejsan Josefine. Jag heter Elin och är 35 år. Jag bor i Västerås med min dotter på 15.

    Hej jag heter som du vet. Josefine och är 15 bor i Skövde västra götaland, men mamma och lillebror.
  • ElinK03
    Josefine98 skrev 2013-05-31 11:35:51 följande:

    Hej jag heter som du vet. Josefine och är 15 bor i Skövde västra götaland, men mamma och lillebror.

    Hejsan! Det är ett fint namn tycker jag. Jag tycker du ska vara glad för att du fick det namnet. Trivs du med din lillebror? Jag bara tänkte eftersom småsyskon brukar inte alltid uppskattas. Eller vara så roliga om du förstår vad jag menar? Jag har bara 1 st dotter i tonåren. Hon är 15 år. Jag jobbar som lärare på högstadiet.
  • Josefine98
    ElinK03 skrev 2013-05-31 12:17:36 följande:

    Hejsan! Det är ett fint namn tycker jag. Jag tycker du ska vara glad för att du fick det namnet. Trivs du med din lillebror? Jag bara tänkte eftersom småsyskon brukar inte alltid uppskattas. Eller vara så roliga om du förstår vad jag menar? Jag har bara 1 st dotter i tonåren. Hon är 15 år. Jag jobbar som lärare på högstadiet.

    Tack så mycket.. joo jag älskar han väldigt mycket. han är bara en bebis du kan se bilder på honom om du går in på mitt galleri, han är jättesöt Glad Jaha okeej gillar du att jobba som lärare då ? jag går i 8an och det är tröööööök med skolan vill börja gymnasium snart så jag kan utbilda mig och jobba med det jag vill ist för matte haha.
  • ElinK03
    Josefine98 skrev 2013-05-31 12:25:06 följande:

    Tack så mycket.. joo jag älskar han väldigt mycket. han är bara en bebis du kan se bilder på honom om du går in på mitt galleri, han är jättesöt Glad Jaha okeej gillar du att jobba som lärare då ? jag går i 8an och det är tröööööök med skolan vill börja gymnasium snart så jag kan utbilda mig och jobba med det jag vill ist för matte haha.

    Okej. Jag trodde han var lite äldre. Jag älskar att jobba som lärare.
  • Josefine98
    ElinK03 skrev 2013-05-31 12:28:13 följande:

    Okej. Jag trodde han var lite äldre. Jag älskar att jobba som lärare.

    Nej och han hinner nog inte bli jobbig förens jag flyttat hemifrån Solig Okej vad bra att du trivs.
  • ElinK03
    Josefine98 skrev 2013-05-31 12:30:57 följande:

    Nej och han hinner nog inte bli jobbig förens jag flyttat hemifrån Solig Okej vad bra att du trivs.

    Ja. Jag tror nog det också. Jag älskar att jobba med barn och ungdomar. Min dotter är i skolan just nu
  • Josefine98
    ElinK03 skrev 2013-05-31 12:33:07 följande:

    Ja. Jag tror nog det också. Jag älskar att jobba med barn och ungdomar. Min dotter är i skolan just nu
    Är du inte i skolan om du jobbar som lärare ? Vi har studiedag idag, tur också när det är så soligt Solig Ska allt ta på mig bikinin och lägga mig på baksidan med lite icetea snart.
  • ElinK03
    Josefine98 skrev 2013-05-31 12:35:20 följande:
    Är du inte i skolan om du jobbar som lärare ? Vi har studiedag idag, tur också när det är så soligt Solig Ska allt ta på mig bikinin och lägga mig på baksidan med lite icetea snart.

    Jag har tagit en ledig dag idag. Jag känner mig lite utsliten. Det låter skönt. Jag ska sen hämta dottern från skolan. Jag har lovat att jag ska hämta henne med mc.n idag. Och ha en mor och dotter-dag idag av något slag.
  • ElinK03

    Josefine! Jag glömde att säga också, är det så att du vill ha en vuxen utomstående att prata med så ställer jag upp. Vad det än är.
    Kramisar
    Elin

  • Josefine98
    ElinK03 skrev 2013-05-31 12:38:22 följande:

    Jag har tagit en ledig dag idag. Jag känner mig lite utsliten. Det låter skönt. Jag ska sen hämta dottern från skolan. Jag har lovat att jag ska hämta henne med mc.n idag. Och ha en mor och dotter-dag idag av något slag.
    Alltid lika coolt när en tjej åker mc, är det en HD ? Min pappa är besatt av motorcycklar asså. Men vi har inte kontakten längre.
  • Josefine98
    ElinK03 skrev 2013-05-31 12:41:15 följande:
    Josefine! Jag glömde att säga också, är det så att du vill ha en vuxen utomstående att prata med så ställer jag upp. Vad det än är.
    Kramisar
    Elin

    Tack så mycket vi kan lägga till varandra i adressboken innan jag går ut om du vill :)
  • ElinK03
    Josefine98 skrev 2013-05-31 12:41:20 följande:
    Alltid lika coolt när en tjej åker mc, är det en HD ? Min pappa är besatt av motorcycklar asså. Men vi har inte kontakten längre.

    Det tycker vi med. Det är en sport-motorcykel. Men jag tar det extra lugnt när jag har dottern bak. Okej. Vill du prata om det och få ur dig dina känslor så finns jag här, Josefine.
    *kramar om dig*

    Elin
  • Tirem

    Bara jag som får dåliga vibbar av denna tråd? Känns som en snuskgubbe som försöker ragga småflickor!

    Ts, har du gjort dig av med mopeden du haft i tidigare trådar?

  • ElinK03
    Tirem skrev 2013-05-31 14:01:07 följande:
    Bara jag som får dåliga vibbar av denna tråd? Känns som en snuskgubbe som försöker ragga småflickor!

    Ts, har du gjort dig av med mopeden du haft i tidigare tråd
    Det är dotterns moppe. Jag har en mc
  • Tirem

    Fast du har ju skrivit i tidigare trådar att NI ska ta moppen till dina väninnor!

    Alla dina trådar känns väldigt märkliga tycker jag. Du använder ett språk i dina texter som inte låter dom en 35 årig kvinna! Du uppmanar okända barn att kontakta dig om dina känslor, det känns inte normalt måste jag erkänna!

    Kanske låter fördomsfull men det hela luktar snuskgubbe!

  • ElinK03
    Tirem skrev 2013-05-31 14:12:35 följande:
    Fast du har ju skrivit i tidigare trådar att NI ska ta moppen till dina väninnor!

    Alla dina trådar känns väldigt märkliga tycker jag. Du använder ett språk i dina texter som inte låter dom en 35 årig kvinna! Du uppmanar okända barn att kontakta dig om dina känslor, det känns inte normalt måste jag erkänna!

    Kanske låter fördomsfull men det hela luktar snuskgubbe!

    Då har jag menat dotterns moppe. Vi använder den tillsammans. Jag tycker om att hjälpa barn och ungdomar som har det svårt. Om jag kan. Jag är en sådan människa.
Svar på tråden Hitta andra mammor med minst 1 dotter i tonåren