Röntgen har visat två fläck på lungorna
Kan någon hjälpa oss vad två fläck kan betyda på röntgen i lungorna.
Kan någon hjälpa oss vad två fläck kan betyda på röntgen i lungorna.
allt från slemmig förkylning eller knappar på tröjan till cancer. Går inte svara på såhär, prata med din läakre.
Sa dom inget på röntgen när ni var där?
Oj, det kan nog vara väldigt mycket. Min son hade lite mörkare partier i lungorna när han var väldigt sjuk. Han hade en infektion i kroppen, samma symptom som svininfluensan.
En lunginflammation, vätska i lungorna, tbc, infektion.. Det kan nog vara väldigt många saker. Och, som i min sons fall, helt ofarligt. Han är fullt återställd idag.
[quote=69937446][quote-nick]Nape skrev 2013-05-18 19:26:09 följande:[/quote-nick]Oj, det kan nog vara väldigt mycket. Min son hade lite mörkare partier i lungorna när han var väldigt sjuk. Han hade en infektion i kroppen, samma symptom som svininfluensan. En lunginflammation, vätska i lungorna, tbc, infektion.. Det kan nog vara väldigt många saker. Och, som i min sons fall, helt ofarligt. Han är Han är stor rökare sedan många år tillbaka och blodprovet har ej vista något och han har kol
Det kan fortfarande vara "vad som helst". Kan det vara så att man ser KOL på röntgen?
Jag hoppas på det bästa.
Varför gjordes röntgen?
Tänkte att han sökte för han hade symptom för nåt...