• poune

Röntgen har visat två fläck på lungorna

Kan någon hjälpa oss vad två fläck kan betyda på röntgen i lungorna.

• Svar på tråden Röntgen har visat två fläck på lungorna
  • ojsanojsan

allt från slemmig förkylning eller knappar på tröjan  till cancer. Går inte svara på såhär, prata med din läakre.

• Philippa

Sa dom inget på röntgen när ni var där?

• Nape

Oj, det kan nog vara väldigt mycket. Min son hade lite mörkare partier i lungorna när han var väldigt sjuk. Han hade en infektion i kroppen, samma symptom som svininfluensan.

En lunginflammation, vätska i lungorna, tbc, infektion.. Det kan nog vara väldigt många saker. Och, som i min sons fall, helt ofarligt. Han är fullt återställd idag.

• poune

[quote=69937446][quote-nick]Nape skrev 2013-05-18 19:26:09 följande:[/quote-nick]Oj, det kan nog vara väldigt mycket. Min son hade lite mörkare partier i lungorna när han var väldigt sjuk. Han hade en infektion i kroppen, samma symptom som svininfluensan. En lunginflammation, vätska i lungorna, tbc, infektion.. Det kan nog vara väldigt många saker. Och, som i min sons fall, helt ofarligt. Han är Han är stor rökare sedan många år tillbaka och blodprovet har ej vista något och han har kol

• Nape

Det kan fortfarande vara "vad som helst". Kan det vara så att man ser KOL på röntgen?

Jag hoppas på det bästa.

• poune
    Leyhla skrev 2013-05-18 19:38:48 följande:
    Varför gjordes röntgen?

Han kan inte pratat riktigt bra
Svar på tråden Röntgen har visat två fläck på lungorna