• Anonym (sugen!)

cam show men partner!?

Jag har funderat ett tag och är väldigt sugen att börja med camshower. Inget hardcore mer lite lätt stripp. Hur börjar jag?!?! Hur mycket tjänar man om man jobbar ca 6-9 timar i veckan och har en medelmåttig kropp? Ni som gör/ har gjort shower hade ni partner och hur la ni fram ert förslag? Självklart vill jag att han ska acceptera detta innan jag börjar men vet inte hur jag Ska lägga fram detta!!! Vill inte ha några moralkärringar gormandes här nu!

• Svar på tråden cam show men partner!?
  • Vapor

Medelmåttig kropp och lätt strip? Tror du får tänka om, du kommer få börja i en fet uppförsbacke för camshower är folk rätt mätta på idag och risken är att du kör din självkänsla ner i botten. Varför ska folk betala för att se dig och sänka sig ner på loosernivå när det finns massor av tjejer som gör det gratis på nätet och njuter av det utan att få betalt? Där känner männen sig mer uppskattade eftersom tjejerna inte gör det för pengar. Lycka till hur som helst men jag tror att din man bara kommer att tycka du är patetisk.

• Anonym (sugen!)

Nu råkar det vara så att jag inte var ute efter åsikter av människor som ej gjort detta. Eller något moraliskt blähä. Jag letar efter tjejer som varit i situationen inte någon "kan bäst vet bäst" kille som kan uttala sig om hur min partner reagerar. Jag söker efter erfarenhet och inte någon som tror sig veta. Har du hållit på med camshower så kan du gärna skriva pm också För alla dessa gnällkärringar kommer man aldrig ifrån

• Anonym (Erfaren)

Håller helt med dig trådstartaren. Ingen uppförsbacke i detta vad jag kan förstå.
    Man kan tjäna bra med pengar och de finns många som är intresserade.
    Har gjort detta. Tjänar lätt 400-500:-  på 10 min. 
    Och ingen vet vem du är eller får reda på de heller, du behöver inte ens visa ditt ansikte.
    Visst de finns mycket gratis och titta på, men dom som är intresserade av detta är mer ute efter att ha en privat egenstund där man själv bestämmer hur upplägget ska vara. Ni kan ge och ta på varandras villkor. Kunden blir nöjd och kommer tillbaka.
     Men samtidigt viktigt att du känner dig bekväm i de du gör så du inte ångrar dig och mår dåligt.
    Lycka till!!  

• dressyrpiska

En sådan här fråga till ens partner går väl liksom inte att linda in, på samma sätt som man kan göra med sina egna turn-ons och liknande. 
    Tror du ska vara helt rak, men vid rätt tillfälle.
    Men jag tror det viktiga är att du inte utlovar en massa pengar redan från start. Inte sälja skinnet innan björnen är skjuten, så att säga...
    Jag tänker mer så att om du inte drar in så mycket pengar som du trott dig kunna göra, så kanske det blir just det som kan bli konflikten mellan er.

Sedan tror jag det är viktigt att inte tro att allt som har med "försäljning" av sex är lukrativt. Det är lätt att tro att med så många kåta snubbar så borde det finnas en jättemarknad.
    Min erfarenhet är att det är bra mycket mer framkörningssträcka än man kan tro. Mer jobb än man anat för att kunna sälja de där använda trosorna, filmsnutten, showen framför cammen. 

Svar på tråden cam show men partner!?