• Anonym (やお)

Passionerade bög-filmer sökes!

Någon som har tips på passionerade härliga filmer med gaykillar? Broke back mountain är för macho!! Jag vill se mjukhet, härligt tafatt hångel och mycket känsla! Finns det något sådant?? Behöver inte vara porr men sensualitet! Inte anime nu alltså.. utan real life.

• Svar på tråden Passionerade bög-filmer sökes!
  • Mamori

Åh Maurice är underbar! Och Frozen Flower. Rekommenderas starkt båda två!

• mucklas

Latter Days tyckte jag var rätt gullig. En del angst, men det hör ju till :)

Otukt är svårt att göra bra på egen hand.
  • Mamori
    mucklas skrev 2013-05-20 00:26:27 följande:
    Latter Days tyckte jag var rätt gullig. En del angst, men det hör ju till :)
    Angst är bra! Kul med fler tips, jag älskar såna här filmer
  • mucklas
    Mamori skrev 2013-05-20 00:30:02 följande:
    Angst är bra! Kul med fler tips, jag älskar såna här filmer
    Jag har själv inte sett den, jag tittar väldigt sällan på film, med min syster gillade den (och stack ner den i min väska när jag var där, så jag måste väl se den) så Shelter får jag väl också rekommendera.

Min hemliga last är homoromantisk litteratur...
    If there was an olympics in martyrdom, my mother would lose on purpose.
  • Anonym (やお)

tack-tack!!! :D Frozen flower ska ses! asiatiska gaykillar.. gaaah dör lite!!! så fina! <3<3<3 

• Klotjohan

Om du har comhem eller kan välja till i ditt kanalutbud så skaffa kanalen OutTV, de kör gayfilmer varje helg. Av någon märklig anledning vill de sända Make Yuletid Gay i repris i helgen, min favoritjulfilm. 

Annars gillade jag Grand Ecole, en fransk film om en universitetsstudent som hamnar i ett triangeldrama då han blir kär i sin rumskompis som har flickvän o samtidigt har ett sporadiskt förhållande med den tunisiske vaktmästaren på skolan.  

• Mamori

Det lät intressant =) Den här grand ecole, kan du länka till den på imdb? Jag hittar den inte...

• mucklas
    Fandango46 skrev 2013-05-20 15:37:01 följande:
    Vad är angst?
    Det tyska ordet för ångest. Brukar användas när karaktärer går igenom svåra händelser, tunga känslor spelar in och lite hopp om förbättring finns.
Svar på tråden Passionerade bög-filmer sökes!