vad är jag? så mycket tankar men inga svar :/
Hej. Jag är en tjej på ca 32 år som känner mig annorlunda. Har länge funderat på
varför ja känner mig annorlunda och försökt under ca 3-års tid komma på varför ja känner mig annorlunda.
Känner mig inte riktigt som en tjej men ändå känner jag mig som en tjej.
p.s. Detta är ingen troll tråd.
Har aldrig känt mig riktigt bekväm i tjej kläder och vill knappt använda bh, trosor känner jag mig däremot bekväm med. Men oftast så trivs ja helst utan kläder över huvud taget.
När jag varit med bisexuella killar så har ja ibland känt mig som en kille och velat haft en kuk där nere vid mitt underliv men jag ville ändå ha min mus kvar också. Ibland börjar ja spela en viss roll att ja är kille å tar en kille i sex sms till dom bisexuella killarna jag varit med.
Dom har tyckt att detta känns helt ok. Jag spelar en stund men sedan blir ja redo å vara tjej igen å allt återgår till de normala ett par dgr el veckor.
Ibland blir jag deprimerad och vill ha en riktig kuk vid mitt underliv å då vill jag ha sex som en riktig kille har sex med en tjej fast ja vill ha sex med killar.
Ja tror jag är bisexuell eftersom ja drömmer om både killar å tjejer.
Men de inte va tråden handlar om. Det som den handlar om vad är jag?
Vet att de finns nått som heter shemale, är det en tjej som har kuk ? eller en kille som har kuk å bröst?
vet att de finns nått som heter hemmafrodite också?
Men ja vet inte om ja är nått utav det? Så va e de som ja kan vara?
Allt det här gör mig nedstämd och nu har ja kontakt med en bisexuell
kille som ja vill vara med, har förklarat för honom att ja ibland känner mig som en tjej å ibland känner mig som en kille men ja går klädd i tjej kläder alltid. så
ja klär alltså inte ut mig till kille eller så det är bara könsorganet som ja känner att ja vill ha annorlunda.
men vill ha kvar brösten, men sen ändrar ja mig å vill bara ha mitt underliv å ibland vill ja ha både mitt underliv å en kuk.
Vem kan ja kontakta om mina tankar? Försökt prata me min kurator men han verkar svettas så fort man pratar om killar å sex. Så me honom funkar e inte å prata med.
Killen ja pratar me nu säger att han e helt ok med att ja ibland känner mig som en kille å vill anv en strap on för å va med honom , men hur ska andra reagera om ja vill ha en kuk på riktigt där nere? min familj å vänner? va händer om ja vill ändra mig därnere?
Så mycket tankar men inga svar :(
Vad tror ni att jag e ? el hur man nu säger?