Dohgon skrev 2013-05-22 11:16:34 följande:
ja ebay är ju bättre än tradera är, traderas priser är sanslösa vissa gånger, hittade detta spelet beg för 400 tror jag det var, 429 för ett nytt. så var inte uppe i riktigt 600 längre då som det var när vi köpte första gången.
COD black ops 2 är spelet för övrigt ^^
Borderlands 2 har vi men enbart till datan. ettan till xboxen. men nu mer spelar jag väl snarare silent hill och tomb raider när jag är själv, både dessa spel var jag jätteosäker på, men nöjd faktiskt när jag väl började.
Men kul du fick hem det så billigt och fick såpass mycket för det sen. kanske så man ska göra ;)
Tradera är bara att glömma (anser jag iaf) det är för folk som har någon slags "rädsla" för att handla från internet/utomlands. Priserna är sjuka. Dessutom har jag den uppfattningen att vissa varor (på Tradera) är behäftade med så mycket skumraskaffärer (och likaledes skumma säljare) att jag tycker det verkar vansinne att folk med denna "internetshopping-rädsla faktiskt vänder sig dit för att de tror att det är "säkrare"?!
Nu var det inte på något sätt för vinnings skull jag hämtade BL2 från eBay och bytte in det på GameStop, det var mer en slump att det värderades högre på deras "börs" än på eBay.
Jag handlar mest från England, och problemet med en "het" titel är att det teoretiskt sett finns kanske 60 miljoner potentiella budläggare på
eBay.co.uk, men å andra sidan brukar utbudet också vara större. Men det jag vill säga är att det inte alltid är jättelätt att buda hem en populär vara till nåt kanonpris. Men ibland har man tur.
Själv kör jag Dead Space (1,2,3) och lite Bioshock (1,2) men mest av allt FarCry3 som jag tycker är kanon. Väntar på GTA V i höst. Har förhandsbokat.
/Puppa