• Anonym (pung)

Pungsvett =/

Min man luktar så illa i skrevet. Han duschar varje morgon men ändå så luktar det apa på kvällen.
    Vad beror det på? Tror det är pungsvett som luktar för det känns lång väg när han har kliat sig därnere.

• Svar på tråden Pungsvett =/
  • Anonym (c)

rakar han sig? i bland har jag märkt att en rakad pung luktar mer tyvärr.

• Anonym (Nickan)

Han har inte svamp eller eksem? Det kan lukta illa....vad tvättar han sig med?

• FixarFrasse

Har man jobbat och svettats en hel dag så luktar man inte hallon i skrevet; så det kan mycket väl "bara" vara vanlig pungsvett. 

Men kliar han sig mycket och ofta kan det mycket väl vara ljumsk- eller pungsvamp som "förstärker" doften lite. Svampen är ju en förlängning av att vara svettig och varm ofta med tajta kallingar eller jeans. 

• jannej

Skaffa ullkallingar till honom, det är bakterier som luktar och bakterier trivs inte i ull.

• Anonym (pung)

Svamp kan det kanske vara då eftersom han kliar sig ganska mycket.
    Finns det nåt medel man kan köpa eller behöver man gå till läkaren?

• Elin 885
    Anonym (pung) skrev 2013-05-21 10:32:41 följande:
    Min man luktar så illa i skrevet. Han duschar varje morgon men ändå så luktar det apa på kvällen.
    Vad beror det på? Tror det är pungsvett som luktar för det känns lång väg när han har kliat sig därnere.
    men ni tvättar väl av er innan ni ska ha sex ändå så...?
    Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, men jag är snäll egentligen =)
  • Elin 885
    Anonym (pung) skrev 2013-05-22 17:13:36 följande:
    Svamp kan det kanske vara då eftersom han kliar sig ganska mycket.
    Finns det nåt medel man kan köpa eller behöver man gå till läkaren?
    finns på apoteket, salva, tar ca 2-3 veckor med en behandling och inget nuppande under tiden.
  • jannej

Jag var överviktig förut och det blev väldigt tätt nere vid ljumskarna , då hade jag problem

• Anonym (pung)
    Elin 885 skrev 2013-05-22 17:19:25 följande:
    www.apotekhjartat.se/Teman/vaga-fraga/svampin.../

en sak som jag undrar är, varför han inte själv tar tag i detta???
    Jadu, han kanske inte tycker det är så farligt som jag. Om han ens tänker på att han luktar för jag har inte sagt nåt. Och nä han tvättar sig inte innan sex.
    Han har även dålig andedräkt. Men jag är så dålig på att säga saker på "ett snällt" sätt. Vill ju inte få honom att känna sig äcklig eller så.
  • Elin 885
    Anonym (pung) skrev 2013-05-22 17:49:12 följande:
    Jadu, han kanske inte tycker det är så farligt som jag. Om han ens tänker på att han luktar för jag har inte sagt nåt. Och nä han tvättar sig inte innan sex.
    Han har även dålig andedräkt. Men jag är så dålig på att säga saker på "ett snällt" sätt. Vill ju inte få honom att känna sig äcklig eller så.
    men uääääk att inte tvätta av sig innan sex....*kräks*
    ta upp det med honom och att det stinker om hans pung samt att han kanske borde börja med munskölj.
  • Anonym (Va?)
    Elin 885 skrev 2013-05-22 17:51:51 följande:
    men uääääk att inte tvätta av sig innan sex....*kräks*
    ta upp det med honom och att det stinker om hans pung samt att han kanske borde börja med munskölj.
    Inte för att vara sån, men jag tvättar mig typ aldrig innan det är dags för sex? (kvinna)
Svar på tråden Pungsvett =/