Kolla in mammafitness.se eller hennes sida på facebook. Där får ni en hållbar livsstil, dvs inga dieter. Ni kommer gå ner i vikt men ni kommer forma om kroppen genom styrketräning (hemma om ni så vill). Skaffa muskler som bränner fettet åt er. Ni kommer äta gott OCH MYCKET, alltid vara mätta. Men eftersom ni äter RÄTT går ni ned i vikt.
Har själv kört 2 månader pt-online tjänst med henne vilket räckte för att få mig på banan. Var en otränad mamma, 83 kg, stor mage som hatade att träna i januari. Gissa vad jag är nu? 10 kilo lättare, har massor med muskler, älskar att träna (hur gick det till), -10 cm runt magen än, -8 på rumpan, -2 lår, -2 armar. Jag börjar se riktigt fit ut trots att jag har 8 kg kvar till målvikten. Vem är jag, en fd latmask, 2 barnsmamma med fd krämpor, som testade pulverdieter men på vilken pulvret gav gallstensanfall (vanligt vid snabb o felaktig nedgång). No more, nu har jag ett nytt o roligt liv. Jag tränar hemma nästan varje dag o längtar tills barnet somnar så jag kan köra.
Testa ni med, ni kan!