Hölö förskola!
Hej!
Är det någon som har sitt barn på hölö förskola, inte skogsbrynet, skulle vilja höra lite omdömen därifrån :)
Hej!
Är det någon som har sitt barn på hölö förskola, inte skogsbrynet, skulle vilja höra lite omdömen därifrån :)
Jag är oxå nyfiken. Flyttar till hölö i helgen. :D
Jag har varit där och hälsat på i höstas och tyckte att det verkade urmysigt med den öppna planslösningen och rutchkanan från ovanvåningen ner till "matsalen" de pedagoger jag pratade med upplevde jag som mycket proffissionella och sa flera gånger att det var ok att komma och hälsa på så många gånger jag ville om jag var osäker på något
nu har omständigheterna blivit så att vi inte kommer att välja den förskolan (har flyttat bland annat) men jag fick en bra feeling där. (Nu har jag iof inga barn som är tillräckligt gamla för förskolan så vet ju egentligen inte vad referensramarna för "bra" och "dåligt" är så lyssna mer på andra föräldrar än mig
)
Hej
Vi har två barn på Hölö Förskola och tycker det är en väldigt bra förskola.
Barnen stortrivs och får göra mycket roligt och nyttigt med trevliga pedagoger.
Huset är också smart med bra utrymmen för lek, påklädnad, matsal osv. Det är även bra med närheten till naturen och de brukar flera ggr i veckan gå ut i skogen. Ett annat plus är närheten till Hölöskolan
så ibland går barnen till biblioteket på visningar samt lånar böcker. Så tummen upp!
Åh det låter bra! :) kommer från en liten förskola så det blir ju stor skillnad på antal barn. Vart lite nervös över hur stort det var och hur många barn det är men det kanske är kul för dom :)