7 åring med utbrott!
vet inte vart jag ska skriva den här frågan ritkigt?!??
jag och dotterns pappa delade på oss för 5 år sen... det har väl vatt lite si å så... men han o allt...
för nån måndag sen började dottern o bete sej som ett monster när hon kom hem till mej..då hon vatt hos sin pappa... kasta allt hon kommer åt.. riva lägenheten totalt.. skrika hora till mej.. och att jag ska gå sälja mej själv mm mm jag har inte vatten värd!
har vatt i kontakt med familjerätten...som tyckte vi skulle komma dit på samtal för dottern får ju med sej detta i från pappan tyckte dom... pappan vägara.. han ser inget problem i detta!.. nähe... tyckt ejag... å dom kan inte tvinga han till de!....
så detta har ju fortsatt nu då en tid.. när hon kommer hem i från han..-
hon kan inte ta ett Nej!.. då bryter allt ut... försöker förklara för henne att hon mej är det jag som bestämmer o mina regler.. när de gäller sovtider o allt..
men nää får bara till svar att jag lyssnar inte på dej ...jävla dum i huvudet är du!..
jag vet inte vad jag sla göra.. får ingen respons i från pappa.. tyckte han skulle komma hit till oss å vi pratar med dottern tillsammans.. men ne.. de vill han inte..dottern är ju så snäll o go...
känner snart att jag bryter i hop å orkar inte mera...
vet inte vart ja ska få hjälp i från...
nån som vatt med om liknaden??!