• meliindaa

Köpa bugaboo från Babyplus.nl

Hej!

Jag undrar om det är någon som har beställt barnvagnar från den holländska sidan babyplus.nl ?

Vi funderar på att göra det men jag vill höra om det är några nackdelar osv :)

• Svar på tråden Köpa bugaboo från Babyplus.nl
  • Masken84

Vi funderar på samma sak :) men vill oxå veta om någon annan har gjort det!

• Griseknoen35

Gå med i gruppen barnvagnar på Facebook. Där har dom sten koll på det. Dom flesta i den gruppen beställer från Holland och har bugaboo

• Loa

Vi beställde vår bugaboo buffalo därifrån och jag har inte ett ont ord att säga om dem. Allt fungerade superbra. De var trevliga och tillmötesgående och svarade snabbt på alla mina frågor. Betalningen gick smidigt och vi fick vagnen levererad till vår ytterdörr. 

• dalaquisten

Hej.

Har precis fått våran bugaboo som vi beställt från babyplus.nl. Allt har gått jätte smidigt och helt felfritt från början till slut. Har bara gott att säga om babyplus. Enkelt att beställa och hålla mailkontakt, felfri betalning och väldigt snabb leverans. Kan definitivt rekommendera dem!!

• mollikatt

Min väninna och jag bes därifrån. Varsin Bugaboo CAM 3, all black. Betalade 7000:- inkl frakt pp!! :)

Jättenöjda!

• Lemonmoon

Vad fick du betala för din Buffalo?? Funderar på en sådan men har inte kollat den sidan...

• Twin2013

Beställde en Bugaboo Donkey Twin. Betalade 11500:- har jag för mig. I Sverige ligger den billigaste på strax över 16000.-
     Dom talade om för mig att det var ca 6 veckors leverens. Efter 4 veckor fick besked om att vagnen lämnade Holland. Tre dagar senare kunde jag hämta ut den på posten.
    Super trevliga att kontakta via mail. Inget att tveka på

• iSawas

Någon som vet vad modellerna heter om har en vagn där man kan byta mellan babyskydd, liggdel samt sittdel? Jag vet att Brio har den men är inne på Bugaboo eller  vad fasiken heter den? Ja jag minns inte nu =)

Svar på tråden Köpa bugaboo från Babyplus.nl