• OneLife

    Någon från Malmö som besökt Aten?

    Har nu varit hon Dr.D i Aten. Vilken underbar människa!
    Nu är nästa projekt att hitta någon som tar blodprov och hjälper mig med il-droppet 1gång/månad.

    Någon som bor i Malmö och vet vart man kan vända sig?

       

  • Svar på tråden Någon från Malmö som besökt Aten?
  • LivetmedBellaochAlicia

    Jag skulle vilja tipsa alla som har varit med om upprepade missfall att ta kontakt med en överläkare på Helsingborgs lasarett vid namn Leif Mattihesen. Han leder en studie som hjälper kvinnor med upprepade missfall. Han har själv hjälpt mig att få mina två döttrar. Jag hade 3 missfall på raken utan förklaring innan jag hittade Leif och fick hjälp. Läs gärna mer om studien på min blogg http://livetmedbella.blogspot.se/2014/12/upprepade-missfall.html

    Mvh Maria

  • OneLife

    Så härligt att du fått hjälp av Leif!
    Själv så försökte jag att få hjälp av honom innan jag åkte till Aten.
    Under tiden jag hade kontakt med Leif så genomgick jag ytterligare 3 missfall. Det hela slutade med att jag blev erbjuden att vara med i en studie och bli lottad till att få blodförtunnande, turen var ej på min sida, så det vi blev erbjudna var "täta kontroller".. Efter 10 missfall!!
    Så jag personligen har tyvärr inte så mkt förtroende för honom.

  • LivetmedBellaochAlicia

    Hej!

    Vad tråkigt, tyvärr är ju studien uppbyggd på det sättet annars kan man ju inte påvisa att det har med medicinen att göra och då blir det ju inte en vetenskapligt bevisad effekt med blodförtunnande. Hoppas du har lyckats på annat sätt!!

    Mvh Maria

Svar på tråden Någon från Malmö som besökt Aten?