• Anonym (Frågvis)

Vill ställa frågor om sex till män

Jag vill starta en tråd där tjejer som vill kan ställa frågor som rör sex där killar ger svar.

Min fråga killar är:

Känner ni när det går för en tjej även om hon är inte stönar eller så när du ligger med henne? Hur märker du att det går för henne?

• Svar på tråden Vill ställa frågor om sex till män
  • Anonym (Kille)

Rolig tråd, Nej iaf jag känner inte när hon kommer, inte i penisen iaf
    Utan brukar be henne säga till eller så kan man märka på kroppspråket ibland 

• Anonym (Frågvis)

Killar, kom igen nu och svara

• Smecker
    Anonym (Frågvis) skrev 2013-05-22 20:20:54 följande:
    Jag vill starta en tråd där tjejer som vill kan ställa frågor som rör sex där killar ger svar.

Min fråga killar är:

Känner ni när det går för en tjej även om hon är inte stönar eller så när du ligger med henne? Hur märker du att det går för henne?
    Ibland. Vissa kvinnor "krampar" med slidmusklerna när det går för dem.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Frågvis)
    Smecker skrev 2013-05-22 20:37:38 följande:
    Ibland. Vissa kvinnor "krampar" med slidmusklerna när det går för dem.

Det är inget säkert tecken då vissa kvinnor måste spänna dom för att kunna få orgasm överhuvudtaget.
  • Sensitiveguy

Nej, det känns inte överhuvudtaget. Inte ens säkert man kan tyda på stönet heller.

• Som snö

Om det är sängen vi är i. Och den börjar vibrera av att hon ligger och bara skakar, då är jag rätt säker på att det gått för henne.
    Fast det brukar oftast (alltid) hörts innan....

• Anonym (Frågvis)

Så det stämmer inte att slidan blir djupare och vidare och att hon blir blötare?

• Smecker
    Anonym (Frågvis) skrev 2013-05-22 20:52:07 följande:

Det är inget säkert tecken då vissa kvinnor måste spänna dom för att kunna få orgasm överhuvudtaget.
    Det var precis därför jag skrev som jag gjorde.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Frågvis)

Fast å andra sidan så känner jag inte som tjej att en kille kommer, ibland kan jag känna att den pulserar och sedan slaknar då men känner sällan att sperma rinner ut. Kan nästa inbilla mig att han inte kom eftersom ingen sperma rinner ur som det alltid gjorde förut när en kille kom i en.

• Anonym (Man)

Knip extra hårt när ni hållt på länge så vet du att han förmodligen kommer.

Svar på tråden Vill ställa frågor om sex till män