• LinaBlo

    Ung nyskild mamma söker vänner med barn!

    Hej!
    Nyskild med en son på snart 11 månader, bor i Upplands Väsby och söker någon som kanske har lust att gå en promenad, leka med ungarna eller liknande! Hör av er!


  • Svar på tråden Ung nyskild mamma söker vänner med barn!
  • Lillarosa

    Hej! Jag är inte ensamstående, men har inga vänner här. Flyttade till Väsby för 1,5 år sedan och vill gärna lära känna andra som bor i närheten. Jag har två söner, en treåring och en liten pojke på nio månader.

  • Lillarosa

    Vi bor i Vilunda i ett radhus tio minuters promenad norrut från Väsby centrum. Var bor du? Jag är mammaledig fram till mitten av augusti och ska vara hemma nästan hela sommaren. Ingen långsemester inplanerad.

    Såg nu att du skriver att du är ung så du söker kanske folk i din ålder. Jag är 32 och kanske gammal....Obestämd

  • LinaBlo

    Oj, vet faktiskt inte vart det är, vet allafall att jag bor i smedby i radhus. Söker folk som vill umgås med barnen, alltid kul att med folk, sen spelar väll åldern ingen roll :)

    Kanske träffas i lekplatsen eller liknande?

  • Lillarosa

    Ja, jag tycker inte heller att åldern spelar någon stor roll. En av mina bästa vänner är 65 år, så jag umgås med folk i alla åldrar Vi kan absolut ses i någon lekplats. Eller kanske åka till stranden om det är fint väder.

  • Lillarosa

    Kairobadet är väl det som är närmast. Har du bil? Det finns cykelvägar dit annars, men med två barn kan jag inte cykla så jag måste ta bilen.

Svar på tråden Ung nyskild mamma söker vänner med barn!