• Anonym (Drömmaren)

Vad har du för drömmar?

Det tjatas om att alla måste fånga sina drömmar hit och dit... detta gör mig nyfiken! Jag vet ju bara vad jag har för drömmar... Men vad har DU för drömmar? Vad har andra människor för drömmar?

• Svar på tråden Vad har du för drömmar?
  • Anonym (me)

Jag vill ha ett nytt jobb och jag vill köpa ett hus. Det är mina mål och drömmar just nu. Just det, jag vill också skaffa ett till barn.

• Anonym (me)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2013-05-23 10:56:13 följande:
    Det tjatas om att alla måste fånga sina drömmar hit och dit... detta gör mig nyfiken! Jag vet ju bara vad jag har för drömmar... Men vad har DU för drömmar? Vad har andra människor för drömmar?
    vad har du själv för drömmar?
  • Anonym (Många!)

Jag vill bli klar med min utbildning, få ett intressant välbetalt jobb. Jag vill flytta till ett fint hus som ligger mer centralt än vad vi bor nu. Jag vill ha en häst, en fin bil och båt. Jag önskar att mina barn växer upp till lyckliga välfungerande vuxna. Jag vill genomföra en svensk klassiker, ironman och ö till ö.

• Anonym (frid)

Jag har många drömmar men det viktigaste målet är att finna frid och ro i det lilla. Det dagliga det som är det enda som betyder något i slutändan.

• dirpower

Att lära mig leva i tro, vilket innebär på de löften Gud ger.

• Anonym (me)
    Anonym (frid) skrev 2013-05-23 11:08:49 följande:
    Jag har många drömmar men det viktigaste målet är att finna frid och ro i det lilla. Det dagliga det som är det enda som betyder något i slutändan.
    Bra skrivet!
  • dirpower
    Anonym (frid) skrev 2013-05-23 11:08:49 följande:
    Vad behöver du göra för att nå den här drömmen?
  • La Lola

Jag drömmer om framtiden; både på kort sikt o lång sikt.
    Bostad, skola, jobb och kärleken.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (me)

men TS, jag är nyfiken på dina drömmar. Berätta nu!

• Anonym (d)

Jag har faktiskt förverkligat mina drömmar allteftersom. Så de stora är avverkade. Nu är det bara små för tillfället. Som ett nyrenoverat badrum. Och permanent hårborttagning. Lite bättre tonus i kroppen. Och lite till småsaker.

Svar på tråden Vad har du för drömmar?