• Anonym (Undrar)

Hur använder ni Darkside?

Har varit medlem i någon vecka. Men får inte grepp om hur folk använder sidan. Är ni där för att träffa någon eller är det att diskutera i grupperna? Verkar ju inte vara väldigt hög aktivitet i grupperna. Förtsår inte riktigt vad grejen är med DS som alla med intresse för D/S talar sig så varmt för.

• Svar på tråden Hur använder ni Darkside?
  • Fröken reserverad

Jag använder ds för att ibland skriva till mina vänner där. Läser och skriver i en del grupper. Mest använder jag mig av kalendariet för att ha koll på när olika evenemang är som jag villvara med på. LLäser vänners uppdateringar och dagboksinlägg med. Gör egna uppdateringar ibland.

Reserverad står för upptagen.
  • jashrinah

läser noveller , diskuterar i forumet , det finns gruppen man kan vara med i och så har de en trevlig chatt :) 

• Anonym (Undrar)
    Fröken reserverad skrev 2013-05-23 14:47:40 följande:
    Jag använder ds för att ibland skriva till mina vänner där. Läser och skriver i en del grupper. Mest använder jag mig av kalendariet för att ha koll på när olika evenemang är som jag villvara med på. LLäser vänners uppdateringar och dagboksinlägg med. Gör egna uppdateringar ibland.
    Om du har vänner där så är ju frågan hur man kommer så långt som att bli vän. Känns väldigt opersonligt där på något sätt men det är kanske att jag inte hittar runt riktigt än
  • Fröken reserverad
    Anonym (Undrar) skrev 2013-05-23 14:49:42 följande:
    Om du har vänner där så är ju frågan hur man kommer så långt som att bli vän. Känns väldigt opersonligt där på något sätt men det är kanske att jag inte hittar runt riktigt än

Gå på fikor? Träffa folk. Använd ds istälket för fb för att hålla koll på varandra? Då behöver man inte blanda släkt och annat löst folk innan man känner varandra bättre.

Nästan alla mina irl vänner finns ju på ds
    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (Inte medlem)

Jag är själv inte medlem, men har en nära vän som är det. Hon använder ds för att lurka runt i forumen, men får dagligen 50-åriga gubbar efter sig som vill sätta på henne. Så... från min erfarenhet genom henne så är väldigt många ute efter sex.

Svar på tråden Hur använder ni Darkside?