• Steffi

Glömt logga ut på parkering

Jag har gjort en dum knäpp grej. Var på sjukhus och loggade in på parkeringen med mitt kort men glömde stoppa in kortet då jag åkte därifrån ich logga ut!! Hjälp vad gör jag nu??? Detta hände förra måndagen och jag kom på det nu!!! Hjääälp!!

• Svar på tråden Glömt logga ut på parkering
  • Millan83

Har du tur finns det nån slags spärr som slår i när det uppnåt ett visst belopp. Ring och kolla imorn!

• Steffi
    Knappamamma skrev 2013-05-23 22:12:09 följande:
    De debiterar maxbeloppet på kortet

Jaha så det tickar inte på hela tiden då?
  • Steffi
    Millan83 skrev 2013-05-23 22:13:38 följande:
    Har du tur finns det nån slags spärr som slår i när det uppnåt ett visst belopp. Ring och kolla imorn!

Ja det får jag hoppas!!! Usch så klantigt!!! Jag får ringa i morgon.. Huu så dumt
  • Ungakillen95

Logga in på parkering? Vad är det för nymodigheter? Här så betalar vi med mynt och får en pappersbiljett att ha i rutan! Skrattande

• Steffi
    Svansjön skrev 2013-05-23 22:16:24 följande:
    De tar ett maxbelopp

Loggas man ut automatiskt då? Känner mig så dum men borde ju inte vara ensam om detta..
  • Steffi
    Ungakillen95 skrev 2013-05-23 22:18:06 följande:
    Logga in på parkering? Vad är det för nymodigheter? Här så betalar vi med mynt och får en pappersbiljett att ha i rutan! 

Haha ja jag håller med. Man loggar in med kortet och får en biljett och sen innan man åker stoppar man in samma kort och loggar ut.. Men lätt att glömma ( har jag märkt)
  • HokusPokus

Ring bolaget... De kan hjälpa dig logga ut via telefon men risken är väl att du får betala för tiden som hunnit gå om du inte kan bevisa att du inte stått där..

• Ungakillen95
    Steffi skrev 2013-05-23 22:19:53 följande:

Haha ja jag håller med. Man loggar in med kortet och får en biljett och sen innan man åker stoppar man in samma kort och loggar ut.. Men lätt att glömma ( har jag märkt)
    Bättre med mynt och papperslapp Flört
Svar på tråden Glömt logga ut på parkering