• idafrida72

sensuell massage och otrohet

Jag frågade i en annan tråd om synen på sensuell massage och otrohet då jag själv varit hos en massör i Stockholm och fått en helt underbar sensuell upplevelse.

Det blev en låååång diskussion. Men efter att jag läst igenom den, och beslutat mig för att fortsätta att besöka min massör tog jag mod till mig och berättade om det för min man.

Jag visade honom tråden här på familjeliv och han tog det jättebra! Jag blev paff av att han tog det på det sätt han gjorde.
    Det hela slutade med att vi masserade varandra. Våra förspel har varit lite torftiga tidigare, men att ge varandra 30 minuters upphetsande massage innan själva sexet var superskönt.

Nu kommer vi att ta det ett steg längre. Vi har beslutat oss för att involvera massören för att lära oss mer om erotisk massage. Det är superpirrigt.

Så vad jag vill säga är att ärlighet kan leda till något riktigt bra!

• Svar på tråden sensuell massage och otrohet
  • 123

Vad kul att det har lett till en nytändning! Ja, att vara öppen och ärlig lönar sig oftast.
    Lycka till med era nya äventyr tillsammans! {#emotions_dlg.flower}

• Fandango46

Grattis till dig och din man Solig 
    Massage är så skönt och uppiggande för kropp och sinne.
    Jag ska besöka en massör här i Stockholm som ger Hawaiiansk massage...det har jag inte provat ännu. 

• Sara9000

Vad spännande det låter!
    Vr hittar man sådan massage? 

• villbusa
    Sara9000 skrev 2013-05-29 09:59:23 följande:
    Vad spännande det låter!
    Vr hittar man sådan massage? 
    läs en bok om ämnet, och prova dig fram med nån trevlig medmänniska......   ha det skönt.....Solig
Svar på tråden sensuell massage och otrohet