• Sara84

    Hur gick första besöket till?

    Hej!

    Är det någon som skulle vilja dela med sig av vad som gicks igenom och kollades på ert första utredningssamtal med läkaren?

    Vi har en tid på Fertilitetskliniken/KS i Huddinge om drygt en vecka, ett besök som beräkas ta 2 timmar och jag undrar vad som sker då..?
    Någon som vill dela med sig av sina erfarenheter?

    Kram,

    Sara         


  • Svar på tråden Hur gick första besöket till?
  • Pumasuss

    Ska ni påbörja utredning eller har ni gått igenom den så ni typ ska träffa läkare inför IVF eller liknande?

  • Sara84
    Pumasuss skrev 2013-05-24 13:45:15 följande:
    Ska ni påbörja utredning eller har ni gått igenom den så ni typ ska träffa läkare inför IVF eller liknande?

    Vi har fått tid för att påbörja utredning.
    Blodprov + spermaprov lämnade och nu har vi tid för första besöket.  
  • Pumasuss

    Åh vi va på sånt samtal i februari 12, men man har ju redan glömt. Vet iallafall att vi då fick lämna blodprov och sambon skulle lämna spermaprov. Båda två fick göra en undersökning och så pratade vi mycket om vår hälsa, hur länge vi försökt, om vi använt oss av tex ägglossningstester, vårt sexliv.
    Har för mig jag hade mens denna dagen så fick en ny tid för blodprov o kolla så jag verkligen hade ägglossning. Fick också köra med ägglossningstester ett tag för att kunna göra vissa undersökningar och Provtagningar i rätt tid.

Svar på tråden Hur gick första besöket till?