Vad har Du/Dina barn för diagnos?
Våran son som blir 3 i sommar har preses fått diagnosen Autism 84.0 och det skulle vara kul och höra vad ni andra har för diagnos eller diagnoser.
Våran son som blir 3 i sommar har preses fått diagnosen Autism 84.0 och det skulle vara kul och höra vad ni andra har för diagnos eller diagnoser.
Min 7-årige son fick en Aspberger-diagnos i december, som en av de sista i Sverige. :)
Vad kul att du ville svara:) Hoppas att flera vill svara snart med.
JAg tror du har tappat ett F där i din diagnoskod, TS.
Min dotter har en utvecklingsttörning, men jag har ingen aning om koden. Nåt med F7 skulle jag väl tippa.
vi har en dotter som idag e 4½ år. hon fick sin diagnos autistisk syndrom när hon va 1 år 10 mån, hon e gravt autistisk och har en svår diagnoserna sömnstörning, misstänkt utvecklingsstörning och utreds även för ADHD.
Hej!
Sonen som är snart 10 fick sin diagnos adhd samt autism i barndomen nu i år.
Min son har autistisk syndrom och det finns en utvecklingsförsening som jag misstänker kommer bli utvecklingsstörning sen.
Han fick diagnosen i feb i år. 2 dagar före sin 3 års dag!
1 barn med troligtvis add, vi gör en utredning nu, 1 barn med adhd samt lite försenad utveckling, troligtvis 1 till med adhd, ska börja en utredning, har 2 till som inte visar tecken,, så 3 barn av 2 av mina,, tufft o jobbigt o ingen hjälp,, men det går,, man älskar sina barn o gör att dom ska må bra,, adhd är ärfligt o ärvt det från sin farfar som v
Hej
Har en dotter med Asberger, AdHd och Tourettes och en dotter med Autism
Hej!
Jag har en pojke-04 med asperger och adhd samt en flicka-06 med atypisk autism. Har en snart 1-årig pojke samt väntar nr 4 i feb-14. Med tanke på ärftlighetsfaktorn är jag lite orolig för barn 3 och 4. Är iofs bättre rustad nu med erfarenhet sen tidigare.