• Kontoristen

regn hela semester i kroatien!

Vi Har bokat resa Till Kroatisen nästa lördag & en vecka framåt... Sitter nu och kollar vädret för den veckan...Solen kommer inte lysa en end dag...Satan, är ju fan så man vill boka av...

KUL! Visst att man kan göra andra saker än att sola men...När det ska regna nästan alla dagar blir man ju SÅ ledsen.Suck...Skulle vara allmänt bra väder i juni...Vilken NIT..

• Svar på tråden regn hela semester i kroatien!
  • Annsiss

Ta det lugnt, vi var i Västindien i julas det skulle ösa ned varenda dag och vi var väldigt oroliga, vad gör man då liksom. Men helt fel vi fick inte en droppe regn, prognoser kan slå väldigt fel.

• Kontoristen

Jo visste vet jag också det, men nu fanns det ingen möjlighet att välja datum eftersom vi blir bjudna för att fira en som fyller 50. ,

Minns att vi ett År hade dåligt väder utomlands och jag kom hem utan färg och arg som ett bi..
    Får hoppas att den visar väldigt fel!

• Alvi

Ni blir bjudna??! Och funderar på att Avboka pga regnrisk??

Geeez...!

• Kontoristen

Känns bara så surt att åka när det ska regna.. Självklart kommer vi inte avboka. Men man åker till landet pga värmen, och kulturen. (som är härligt att ta del av ändå fast det regnar)

Men upplevelsen skulle bli så mycket härliga med SOL. Ibland så tror jag att Ni bittra tanter sitter och vill missförstå. och märka ord...Eller...NI kanske bokar Utlandsresor ,sista minuten när prognosen säger att det kommer regna.?
    Vad vet jag..

• Alvi

Näe, vi bittra tanter har inte råd att åka utomlands (inte varit längre bort än Danmark på 13 år) och har ingen som bjuder oss. Så är det.

• Kontoristen

Då är ni bittra för att jag blir bjuden alltså, låt bli att svara då bara.
    Jag har åkt dem senaste 7 åren 1 eller 2 ggr om året med min familj och skulle bli lika "sur" ifall det regnade under den veckan.

Vi är inte speciellt bortskämda med sol här i Sverige!
    By the way...Vi bet flygstolarna men blir bjuden på boendet...

• LillaJag06

Trist men det är ju inte säkert att det kommer regna. Prognoserna stämmer inte alltid.
    Men oavsett vad så lär det vara varmt trots regn.
    Men förstår dig :(
    Trist och boka semester i värmen och mötas av regn :(

• Kontoristen

Man får göra det bästa av situationen. Tack för förstående ord LillaJag06.

• Mammatilltvåprinsar

Ja vad fasen är det med vädret? Tycker det låter som om det är regn och blåst överallt. Tycker jättesynd om alla som bokat solsemester och så blir det så. Förhoppningsvis stämmer det inte i ert fall Ts, hoppas det blir bra!

• Kontoristen

Hoppas också att det inte stämmer, Annars  får det blir en sista minuten i värsta fall när vädret är stabilare eller hoppas på en bra svensk Sommar.!

• jebba

Solsemestrar som regnar bort är apkass så jag förstår dig TS! Förhoppningsvis är prognosen fel och ni får strålande sol. Om inte så kanske det bara blir enstaka skurar och inte hällregn i sju dagar. Jag håller tummarna för att ni får sol !

Svar på tråden regn hela semester i kroatien!