• Anonym (NYFIKEN)

Vad gör dig kåt?

Vad går du igång på, eller vad gör dig riktigt kåt? Ålder och kön tack.
    Själv är jag man 40år och blir grymt sugen av rumpor...gärna lite större och en kvinnas nytvättade hår..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-19 14:33
    När en kvinna visar sin kåthet och lust gör mig grymt sugen också..

• Svar på tråden Vad gör dig kåt?
  • Anonym (Myman)

när min man t.ex. kryper upp bakom mig, kliar/river min rygg och går neråt och forts klia/riva rumpan, benen, insidan av låren... heheheh... Pussar på mig överallt... 
    De ÄLSKAR jag över allt annat!  

• Anonym (kvinna 40+)

Jag har lätt för att hetsa upp mig och brukar spana in "bulan" på karlar - det, och min fantasi, räcker! Dressmanreklamen är ju rena porrfilmen!

Att se maken upphetsad, glimten i hans ögon när han ser mig, det gör mig kåt. Så man behöver liksom inte anstränga sig för min skull.

• redstripe
    Anonym (Myman) skrev 2013-05-25 14:57:53 följande:
    när min man t.ex. kryper upp bakom mig, kliar/river min rygg och går neråt och forts klia/riva rumpan, benen, insidan av låren... heheheh... Pussar på mig överallt... 
    De ÄLSKAR jag över allt annat!  
    Ja så älskar jag att göra med.
  • Anonym (vad som helst)

Jag har väldigt lätt för att bli kåt och jag kan gå igång på nästan vad som helst. Kollar jag på porr så älskar jag att se fittor i närbild, fittor som slickas och pullas eller som penetreras av äkta kukar (gillarinte dildoscener). Jag blir uttråkad när det sugs kuk på film, men älskar det i verkliga livet. Annars räcker det med att vara utan trosor bland folk för att min fantasi ska skena. Jag kan gå i affärer och kolla in underkläder, och ser jag några som jag tror jag kulle passa i så visualiserar jag mig själv i dom ståendes frmför en kåt snubbe som bara längtar efter att få av mig dom. Mmm nu blev jag kåt bara av den här tråden. Sex är härligt! -Kvinna 30+

• EvilEye

Undergivenhet. Våld. Choking.

I wanna taste you and VIOLATE you.
  • Anonym (Kvinnna)

Äldre män, rollspel och sådant som kan te sig förbjudet och icke rumsrent.

• Peter37

Jag blir kåt av att visa mig i cam,njuter mkt av det..
    älskar även att slicka en kvinna..länge..älskar doften,smaken...allt...och som ngn skrev..doften av en kvinnas nytvättade hår när man ligger och myser...
    (blev ju sugen nu igen,...)

• Anonym (Mmmm)

Blir såklart tänd av en mängd olika saker, förutom fysisk kontakt med någon som gör mig upphetsad, men det första jag kom att tänka på är vatten, att simma, snurra runt i vattnet, dyka under ytan, flyta tyngdlös på rygg, duscha eller bada i badkaret är något jag verkligen går igång på!
    Det känns som att bli smekt över hela kroppen samtidigt *rrrrr* 

• Johanna83

När en man lagar mat och stökar i köket... Vet inte varför, men det är hett!

Svar på tråden Vad gör dig kåt?