Nyknullad
Inatt kom sambon hem efter en fest och la sig hos mig i sängen... Vi började mysa och började titta på porr. Jag kände hur hans härliga kuk började växa innanför kallingarna.. Så jag tog av dom och började leka med hans kuk. Jag sög, slickade och runkade den och han stönade så härligt. Han tog tag i mitt hår och tryckte ner mig så jag fick kuken långt ner i halsen jag hörde hur han njöt. Han stoppade in handen innanför mina trosor samtidigt som jag sög honom och började pilla och stimulera min fitta tills den blev riktigt våt. Sen tog han av mina trosor och jag ställde mig på alla fyra och han trängde sig långsamt in i mitt våta varma fitta. Långsamt kom han djupare och djupare in i mig , jag började stöna för det var så galet underbart skönt. Han tog tag om min midja och började knulla mig snabbare och snabbare och sen hårdare och hårdare... Jag skrek av njutning. Kändes som jag kom hela tiden. Han fortsatte knulla mig hårt och djup samtidigt som han började smiska mina skinkor så dom blev alldeles röda... Sen tog han tre riktigt hårda juk och sprutade djupt ner i fittan på mig och båda stönade in i det sista. Älskar att bli knullad av min man. Hur var eran natt?!