Överreagerar jag?
Överreagerar jag?
Överreagerar jag?
JA
Nej, självklart inte.
På vadå?
Nej, inte alls! Jag hade också blivit väldigt upprörd av en sådan sak.
Eller föresten, nä, dumpa
Hard to tell men tror inte det!
ja det tycker jag nog att du gör. Lugna ner dig och tänk efter en gång till. Det är verkligen ingen stor grej..
Ähhh, var inte sån dramaqueen.
Ring Soc
Ta ett djupt andetag, ät en banan!
Sätt dig ner! Tänk över saker och om det fortfarande känns fel så tycker jag att du ska överväga det!
Jag tror inte du överreagerar men jag tror vi behöver se en bild för att kunna avgöra på riktigt.
Det är mänskligt att fela, Birger, tom Gud fader själv trampar i klaveret emellanåt.
Beror lite på. Reagerar du över något så överreagerar du automatiskt, men reagerar du inte över utan på något så behöver det inte nödvändigtvis innebära att du överreagerar, om det inte är att så att du tidigare reagerat över det och överreagerat och nu överreagerar på det fast du inte reagerar över det. Men att överreagera på något man inte tidigare överreagerat över är lika ovanligt som att inte överreagera över något man tidigare överreagerat på, så i så fall skulle jag säga att du med största sannolikhet inte alls överreagerar över det, om du nu ens reagerar över det över huvud taget.
Ja, killen, chilla lite. Titta på lite rumpor så blir du glad!
JA. Allvarligt...skärp dig!
Troll!!!
Upptäcker du två elefanter i din trädgård, Birger, å dom försöker välta ditt hus, så är det inte att betrakta som en sk överreaktion om du skiter i byxorna.
Bara så du vet....
Du är bara avundsjuk på alla andras överreaktioner och sen tror jag att du kissade på fel sticka, därför syns inga blå ränder.
Inte om det beror på att du har tittat på bilderna i din fina bildsamling.