• Anonym (Butik)

Sexbutik i centrala Stockholm?

Hej

Finns det någon sexbutik i centrala Stockholm?

Tack!   

• Svar på tråden Sexbutik i centrala Stockholm?
  • MikuAndSaraLi

Alltså, söker du äckelporrig à la amerikansk sunkfilm så har jag inget tips.
    Däremot finns en jättefin butik som heter Pistill, man går uppför Drottninggatan, förbi Butteriks och uppför en backe. På höger sida finns butiken Pistill, som är en väldigt smakfullt inredd sexbutik med trevlig atmosfär, trevliga produkter och trevliga kassörskor.

• JochL

Flirtfashion, drottninggatan. Nedre plan har leksaker i massor. Övre plan har kläder.

• Anonym (Butik)

Söker ingen sunk, snuskporr butik utan mer en "vanlig" trevlig affär :)

• JochL
    Anonym (Butik) skrev 2013-05-26 18:20:51 följande:
    Söker ingen sunk, snuskporr butik utan mer en "vanlig" trevlig affär :)
    Flirt fashion känns inte särskilt sunkig och är återförsäljare till många andra sexbutiker i Sverige.

Men det finns en annan en liten bit längre ned på gatan, men utbudet är ganska smalt. Likaså har CUM en systerbutik på någon liten tvärgatan till drottninggatan, men det är samma sak där - det finns inte så mycket helt enkelt, där har de mest strippkläder. Jag tror att det även finns något i gamla stan, men där har jag aldrig varit. 
  • Anonym (Butik)

Tackar! Menade inte att ni tipsat om sunkaffärer utan svarade på första inlägget om vilken typ av butik jag söker :)

Vet ni om någon av butikerna har olja/spray (typ älskogsolja) som ökar njutning/stånd/orgasm? 

• MikuAndSaraLi
    Anonym (Butik) skrev 2013-05-26 18:37:37 följande:
    Tackar! Menade inte att ni tipsat om sunkaffärer utan svarade på första inlägget om vilken typ av butik jag söker :)

Vet ni om någon av butikerna har olja/spray (typ älskogsolja) som ökar njutning/stånd/orgasm? 
    Pistill, somsagt.
    Dom har massor av olika saker och butiksägaren som oftast är den som jobbar där, kan man alltid fråga om det är något man undrar.

www.pistill.se/

Deras hemsida =)
  • JochL
    Anonym (Butik) skrev 2013-05-26 18:37:37 följande:

Det har nog de flesta :)
  • Anonym (Butik)

ska kolla upp alla tips, tack för alla svar!

Kom gärna med flera förslag om i kommer på några :)  

Svar på tråden Sexbutik i centrala Stockholm?