Någon som bor i Oxie???
Vi vill köpa ett hus lite utanför Malmö. Vet att Oxie har dålig rykte. Men hur ser det ut idag egentligen? Har varit där ett par gånger och tycker att det ser jätte mysigt ut. Någon som kan hjälpa???
Vi vill köpa ett hus lite utanför Malmö. Vet att Oxie har dålig rykte. Men hur ser det ut idag egentligen? Har varit där ett par gånger och tycker att det ser jätte mysigt ut. Någon som kan hjälpa???
Nu bor jag inte där men det är väl ungefär lika dåligt som ryktet säger. Mycket busliv och skadegörelse.
Men allvarligt, inte kan du väl tycka OXIE är mysigt? Personligen ser jag som enda skillnaden mellan Oxie och vilket av miljonprogrammen som helst att här är husen inte i flera våningar utan var och en har sitt hus.
Vi har precis köpt i Oxie mannen är uppvuxen där och jag har bott
Där med honom i några år innan. Man ska nog inte lyssna på vad de som inte bor/bott
Där säger för de har ingen aning bo dock inte vid centrum det är där ungdomar hänger i brist på fritidsgårdar det jag kan rekommendera är att du väljer boende på andra sidan av järnvägen Kristineberg/kyrkbyn osv. Lycka till med husköp.
Jag bor i Oxie. Trivs bra. Visst ungdomarna kör sina moppar så det stör ibland, men de går oftast att prata med.
Man kanske inte ska gå för mycket på vad som står i tidningarna. De vill väll mest sälja lösnummer?