• 1Carro82

    bebisbok på nätet

    Jag undrar om någon har förslag på någon bra sida där man kan göra en bok om bebisens första år. Alltså att man fyller i på nätet istället för för hand och sedan beställer en tryckt bok. Har tidigare använt mig av bebisboken.se men var inte helt nöjd. Tyckte boken var tråkigt utformad, dålig kvalitet på bilderna, den såg lite billig ut (ok, det var den ju iofs också Flört) så nu letar jag efter någon annan sida istället och vill gärna ha tips! 

  • Svar på tråden bebisbok på nätet
  • Blobba

    Jag på FujiDirekt. Jag är mycket nöjd. Gjorde en del lyxiga tillval.
    Har nu beställt från Photobox men ännu inte fått hem varan. Även där gjort tillval.

  • 1Carro82

    Tack för svaren! Men jag kanske var lite otydlig i ts ser jag nu, menar alltså sådana böcker med färdiga mallar där man kan fylla i vad som händer i bebisens liv första leendet, första tanden och sådana grejer.

  • 1Carro82

    Eller det kanske var en sådan du gjort Blobba? Hittade ingen på fujidirekt men på photobox nu ser jag ju!

  • johannawe

    Jag vill också göra en sån och har kollat just på bebisboken men kändes som lite mkt text, finns det nån med mer bilder och mindre text?

  • Blobba

    Jag gjorde en fotobok för sonens två första år på FujiDirekt. La till egen text. Ville inte ha en färdig mall. På Photobox har jag beställt en receptbok. Men vet att de har flera teman. Lycka till!

Svar på tråden bebisbok på nätet