• DexX

    Mammaledig Västerås?

    Hej är 23 år, och söker andra föräldralediga mammor i västerås trakten, Har en dotter på 2 år och 8 månader och en dotter på snart 2 veckor! :) så finns de nå mer föräldralediga mammor som är sugna på en fika, promenad eller liknade så hoppa in i tråden vetja :)

  • Svar på tråden Mammaledig Västerås?
  • LokesMammi

    Hej! Snubblade in på din tråd! =)
    Jag är inte mammaledig men jobbar deltid och är ledig i veckorna. Så jag kan hitta på ngt! =)
    Har en son på 2år!  


    11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • LokesMammi

    Ja, det var inte många som skrev här! Men nu syns den ute, så nån kanske hakar på! =)


    11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • LokesMammi
    Natlie skrev 2013-06-27 22:25:25 följande:
    Jag ses gärna! :)

    Trevligt! 3 mammor nu! =)
    11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • Evelinaer

    Hej jag är hemma och är mamma ledig till en liten som på 6 månader. Känner inte så många i västerås då ja flyttade hit för ett år sedan. Jag tar gärna en promenad eller något annat skoj. Evelina

  • LokesMammi
    Evelinaer skrev 2013-08-12 08:43:56 följande:
    Hej jag är hemma och är mamma ledig till en liten som på 6 månader. Känner inte så många i västerås då ja flyttade hit för ett år sedan. Jag tar gärna en promenad eller något annat skoj. Evelina

    Hej o välkommen!
    Åh, en liten sak! *mys* =) 
    11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • ScillaBlå

    Hej!

    Mina barn är 2,5 och 5,5 år. Jag jobbar deltid och är hemma flera dagar i veckan. Min stora tycker att det är tråkigt att inte ha nån att leka med. Och tråkiga mamma har ju annat att göra än att leka hela tiden. Såg att era barn är betydligt yngre, men kanske kommer det nån med äldre barn också?! Annars så äääälskar hon ju fika också ;)

  • LokesMammi
    ScillaBlå skrev 2013-09-03 18:27:39 följande:
    Hej!
    Mina barn är 2,5 och 5,5 år. Jag jobbar deltid och är hemma flera dagar i veckan. Min stora tycker att det är tråkigt att inte ha nån att leka med. Och tråkiga mamma har ju annat att göra än att leka hela tiden. Såg att era barn är betydligt yngre, men kanske kommer det nån med äldre barn också?! Annars så äääälskar hon ju fika också ;)

    Hej! Jag har en som är 2.5år! =)
    11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • mina88

    Hej. Jag är mammaledig med min andra flicka på 7 månader och stora tjejen är fyra år nu. Vi bor ute på Gryta och känner väl inte en massa människor vi heller som har barn i samma åldrar och så.

  • Annsisen

    Hej! Är hemma med min som som är ca 14 månader :) vi vill jättegärna ses å Göra något kul! Vi har flyttat in till stan ganska nyss å har inte så stor koll på var man hänger som föräldrarledig här!

  • LokesMammi

    Va kul! Välkomna!
    Träffas gärna nåndag, men är inte mamma ledig (som jag skrev tidigare). Men hoppas på o bli det nästa år! ;)
    Men jobbar i vården deltid så är ledig mitt i veckan o jobbar korta dagar. Brukar oftast hänga på Odensvis ÖF eller Viksängs ÖF  


    11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • Kb1986

    Hej. Jag och mina barn vill också hänga. Har två pojkar. En på 2,5 år och en på 1,5 år. Har ni andra mammor haft någon träff än?? Kul att träffa ny vänner. Om någon vill träffas för en lekdejt😃

  • LokesMammi
    Annsisen skrev 2013-09-25 19:46:58 följande:
    Hej igen:) var bor ni? Vi bor i centrum 😊

    Bjurhovda!
    11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • Michelle91

    Hej! Jag är 22 år och har en son på 1 år och 7 månader! Ses gärna! Jag pluggar på mdh till Förskollärare så jag har vissa lediga vardagar Ni får jättegärna lägga till mig på Facebook, heter Michelle von Walden. Så kan jag skapa en grupp där vi kan prata enklare

  • Kb1986

    Hej igen. Vi bor på bjärby.Nu känns jag som världens gammalmodigast, men FB har jag typ aldrig varit inne på. Efter några år boende utomlands och sen barn. Har det bara inte blivit så. Men tror jag måsta ta och logg in på den jag har. Haha. Jag är inte mammaledig nu, utan mina barn går på dagis några timmar i vecka då jag är arbetslös just nu. Men vi vill gärna för det träffas någon dag.

Svar på tråden Mammaledig Västerås?