• Anonym (glasses)

Är killar med glasögon sexigt?

Hallå

Tycker du, kvinna, att killar med glasögon är sexigt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är killar med glasögon sexigt?
  • vampyria2

Nej men det handlar nog mest om att jag själv har glasögon och jag hatar det Tungan uteMin kille har läsglasögon och även om han är sötast i hela världen i dem så är han tusen gånger sexigare utan dem Cool

• Dotse

Het: 

Het:

Het: 

Het: 

INTE het: 

• Masken84

Aa min sambo har glas ögon jag tycker att han är riktigt het i dom!! Men han använder även linser! Tror det beror mycket på personen i fråga och vilka glasögon man passar i!

Men visst kan det vara snyggt och hett!!

• Stårschan

En person som man inte ser någon attraktionskraft i, blir varken mer eller mindre sexig av ett par glasögon.

På en kille som man redan tycker är het, kan rätt glasögon vara pricken över i.

• Anonym (Tjej 28)

Tycker att min sambo är snyggare i glasögon :) jag har själv glasögon och tycker att jag passar bra i dem, det är också flera killar som har sagt saker i stil med att jag ser ut som en sexig lärarinna/sekreterare/bibliotekarie i dem så glajjer verkar gå hem hos männen med ;)

• Doofie
    Shorona skrev 2013-05-28 13:35:12 följande:
    Det beror ju på om personen passar i det eller inte....
    Don't hate me because i'm beautiful.
  • Smulan 89

Nej, jag tycker tyvärr att ingen är snygg i glasögon. Det är ett nödvändigt ont om man inte vill ha linser. Min sambo har glasögon, men inte jämt. Han brukar ta av sig dem när han är hemma. Han trivs inte i glasögon, så han använder dem bara när han måste, dvs när han kör bil.
    Han har diskreta glasögon och det gillar jag. Ju mer glasögon syns, ju hemskare ser det ut. Alla tycker olika, men eftersom TS undrade, så får du även mitt svar =) 

Svar på tråden Är killar med glasögon sexigt?