• waersta

Hur hittar jag Skallbergsskolan i Västerås?

Är det långt från järnvägsstationen till Skallbergsskolan? Jag ska dit på en utbildning om några helger och funderar på att åka tåg. Men hur tar jag mig på bästa sätt från stationen till skolan?

Någon som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Hur hittar jag Skallbergsskolan i Västerås?
  • Crazy Baby

Kolla på Eniro, sen kan du bara ta reda på vilken gata tågstationen ligger på och göra en vägbeskrivning!

• waersta

Hm.. brukar använda Eniro.. men det blir alltid fel av någon konstig annledning. :-P (antagligen mig det är fel på)

• Crazy Baby

kartor.eniro.se/query&mop=l5&streetname=&streetnumber=&city=&zipcode=&mapstate=4%3B1542136%3B6609987%3B1%3B1525299%3B6624160%3B1559100%3B6595889%3Bcentralstation&mapcomp=50278787%3B%3BSkallbergsskolan%3BKarlfeldtsg.%3B5%3B%3B72222%3BV%C4STER%C5S%3B021%3B39+05+62%3B%3B%3B1541779%3B6612374%3B1%3B1%3B0.0000%3B0.0000%3B&search_word=centralstation&where=&header_code=&heading=&heading_group=&selected_header_code=&company_name=&dir_area=&geo_area=&district_code=&ns=1&stq=0&ax=&pis=&click_id=GulaSidorna_ToMap&symbols=&layers=

Pricken är skolan och Centralstationen liger ungefär under Å:et på Västerås!

• waersta

Wee!! tack så hemskt mycket!! Jag söker och grejar men hittade iaf ingeting, fick knappt fram Västerås.

Verkar som om det är ganska långt..

• waersta

Tror att det typ är 3km.. isf skulle jag tom kunna gå..

• waersta

Wow! du är ju vass vad gäller ta reda på saker!!

• waersta

Ingen annan som ska på gymnastikutbildningen den 12?

• allin

Du får gå den lilla biten in till city och ta buss nr 19 mot skallberget. Den stannar precis där. Säg åt chauffören att säga till dig när du är framme.

Lycka till!

• waersta

Det går även på en söndag? Annars så är det inte så jättelångt va? typ 3km? Kan ju alltid beställa en taxi :-P

• Aros

Du går ut från tågstationen, över gatan på övergångsstället. Där till vänster ca 50m fram finns en busshållsplats. Där tar du buss 19. Be chaffören säga till när du ska hoppa av. (Hoppas att det stämmer fortfarande, det var så när jag bodde på Skallberget iallafall. Flyttade för 4 år sedan.)

Svar på tråden Hur hittar jag Skallbergsskolan i Västerås?