• BeStrong

Ensamstående pappa i Halmstad

Hej. Jag bor och jobbar i Halmstad och har  6 år gammal dotter på halvtid. En stor del av mitt sociala nätverk försvann med separationen så jag skulle gärna lära känna andra i samma situation och även andra utan barn.  Kanske kan vi hjälpas åt på ngt sätt eller bara ta en fika eller kanske en grillfest hemma hos mig :)

Lite mer om mig: är 32 år, glad, trevlig och stabil kille med mycket humor :)

Hoppas vi hörs

• Svar på tråden Ensamstående pappa i Halmstad
  • Totoro

Jag och min sambo bor i oskarström och vi har en son på 6v. Vi är väldigt sociala och älskar att träffa nya människor. Jag är 23 och min sambo är 26 så om en fika med oss låter lockande för dig så bara skriv :)

Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
  • Sica

Hejsan! Jag är en ensamstående mamma på 32 år som oxå bor här i Halmstad:) du får gärna höra av dig om du vill ta en fika eller hitta på något annat skoj:)

• BeStrong
    Sica skrev 2013-06-02 11:04:51 följande:
    Hejsan! Jag är en ensamstående mamma på 32 år som oxå bor här i Halmstad:) du får gärna höra av dig om du vill ta en fika eller hitta på något annat skoj:)
    det låter kul :)   Hur kan jag nå dig ?
  • Alex771977

Ni är inte intresserade av att gå med min facbookgrupp. Vore kul att bli några stycken, jag öppnade en facbookgrupp för ensamföräldrar efter en förfrågan. Den heter föräldrargruppen 123

• Kexen
    BeStrong skrev 2013-05-29 13:13:55 följande:
    Hej. Jag bor och jobbar i Halmstad och har  6 år gammal dotter på halvtid. En stor del av mitt sociala nätverk försvann med separationen så jag skulle gärna lära känna andra i samma situation och även andra utan barn.  Kanske kan vi hjälpas åt på ngt sätt eller bara ta en fika eller kanske en grillfest hemma hos mig :) Lite mer om mig: är 32 år, glad, trevlig och stabil kille med mycket humor :) Hoppas vi hörs

Hej hej! Jag och min sambo är nyblivna föräldrar som bor i Halmstad snart! Min sambo han är från Halmstad och jag är ny här:) Vi söker efter lite roliga och trevliga människor att umgås med:) vår dotter Dick bara 2 månader så hon kanske inte är så jätterolig riktigt än, hon äter och sover mest men vi är lite bättre:) hehe Mvh Vickan och Christoffer
Svar på tråden Ensamstående pappa i Halmstad