• Anonym (Hjälp)

Privat gyn i Gävle?

Eftersom Gävles sjukhus är... Gävles sjukhus så undrar jag om någon här vet om det finns någon privat gynekolog någonstans som är bra. Har googlat omkring lite och Helene Howie dök upp, men jag hittade inte så mycket info och det jag hittade var några år gammalt. Så jag vet ju inte ens om hon gör något längre. Priset jag hittade var även ganska högt, men iofs så pratade folk då om ultraljud vid graviditet.
    Hittade något om Läkarhuset också, men som jag förstått det så lades gyn ned där för ett tag sedan eftersom sjukhuset tyckte att allt skulle flytta dit.

• Svar på tråden Privat gyn i Gävle?
  • Anonym (Hjälp)

Ingen som vet? Hoppas på att inte behöva bråka mer med sjukhuset... Rynkar på näsan

• Anonym (jag)

Jag har blivit rekommenderad asista. Vill inte heller gå till gyn på Gävle sjukhus. Men jag har inte gått till asista ännu så jag vet inte hur det är. http://asista.se/

• Anonym (Hjälp)

Tack! Ska se vad det är för något.
    Gyn på sjukhuset ville inte ens ge mig en tid.Obestämd Behövde komplettera med fler uppgifter om varför jag ville komma, sade de. Tyckte jag hade beskrivit tydligt vad problemet var. Vill ju inte gå in i detalj och en novell-lång beskrivning när jag bokar tid, det vill jag ju prata om ordentligt när jag träffar gynekologen.

• Anonym (Hjälp)

Kontaktade Asista, men fick som svar att jag borde söka upp en läkare hos gyn istället. Suck. Bara att leta vidare då...

Svar på tråden Privat gyn i Gävle?