• LinneaJosie

Bra amningslinne

Jag tänkte köpa något bra amningslinne att ta med till bb då det börjar dra ihop sig :). Har ni några tips på bra sådana? Jag vill gärna ha ett med inbyggd förstärkning över bysten på något vis, då jag tänkte slippa ha bh på mig alldeles i början. Mina bröst får dock inte plats i hm:s linnen, fyi. Tacksam för hjälp!

• Svar på tråden Bra amningslinne
  • Aileen Allannah

Jag tänkte tipsa om hm's linnen som jag älskar, men jag har å andra sidan rätt små bröst... Nåja, en puffning får du i alla fall!

• LinneaJosie
    Aileen Allannah skrev 2013-05-29 22:02:48 följande:
    Jag tänkte tipsa om hm's linnen som jag älskar, men jag har å andra sidan rätt små bröst... Nåja, en puffning får du i alla fall!

Haha, tack för puffen och goda intentioner!
  • wallinskan

Som tidigare nämnts så är lindexs linnen jättebra :) sköna att sova i också!

• Echo

Boob, men får dina bröst inte plats i HM:s amningslinnen fattar jag inte hur du har tänkt klara dig utan BH. Jag har använt linnen från HM och jag drar upp mot I-kupa när jag ammar!

• Buzflikkan1

Jag köpte amningslinne från hm, på tradera men dom va för små... Så det är bara att leta efter nya och lägga ut dessa på tradera igen eller slänga.
    Tycker det är svårt att hitta bra ammningsbh till oss med lite större och till ett vettigt pris!

• LinneaJosie

Tack för alla tips!

Echo skrev 2013-05-30 07:42:33 följande:
    Boob, men får dina bröst inte plats i HM:s amningslinnen fattar jag inte hur du har tänkt klara dig utan BH. Jag har använt linnen från HM och jag drar upp mot I-kupa när jag ammar!

Jag hatar att ha BH och tänkte helt enkelt skita i det de första dagarna, sen skaffa BH när jag vet vad tuttarna hamnar på för storlek. Har H nu.
  • LinneaJosie
    LadyViolette skrev 2013-05-30 11:31:39 följande:
    Älskar boobs linnen, tycker dom var klart bäst och finast

De verkar riktigt sköna! :)
  • LadyViolette
    LinneaJosie skrev 2013-05-30 11:34:28 följande:

De verkar riktigt sköna! :)
    Tycker dom satt klart bättre än tex hm också. Man har ju en del mage kvar i början och tyckte att hm:s var alldeles för korta medan boobs var längre och på så sätt skönare
  • ett

Väcker liv i tråden igen. Har letat efter smidiga och sköna amningskläder men tycker BOOB är väl dyra. Slår ett slag för conleche, jättefina till humana priser. Finns både linnen och tröjor.

• Krusmatta
    ett skrev 2014-06-12 09:01:45 följande:
    Väcker liv i tråden igen. Har letat efter smidiga och sköna amningskläder men tycker BOOB är väl dyra. Slår ett slag för conleche, jättefina till humana priser. Finns både linnen och tröjor.

Var finns de att köpa?

Jag tycker också att Boob är lite väl dyra och har kört på Lindex linnen innan, men de använder jag bara med något annat snyggt över.

• ett

Sidan heter conleche. Googla så hittar du :) finns bara på nätet. Jag tog min vanliga storlek och de passade bra :)

Svar på tråden Bra amningslinne