Leker hon eller är hon inte intresserad?
Pratar med en tjej visa stunder rätt så ofta och mycket. Men ibland utan någon anledning ur tomma intet så börjar hon ignorera mig. Svara inte på mina meddelanden vart jag än skriver dem. Men hon fattar inte att jag funderar varje gång på att ta bort henne från allt som jag har addat henne på. Hatar lekar. Gillar du mig och jag gillar dig så kör vi på. Annars är det bara att säga Hej.
Nu så valde jag att ignorera henne. Gillade inte hennes bilder och valde att strunta i att skriva. Men helt plötsligt så får jag ett mess med en bild och ne jag tänkte bara på dig. Därefter så är hon jätte intresserad. Skriver till mig konstant hela helgen och är skit go. Men sen ur tomma intet så lägger hon av bara. Liksom What?
Har sagt att hon gillar mig och att hon vill träffa mig. Bor en bit ifrån varandra. Berömmer mig för min kropp, mitt utseende och allt. Men liksom varför vill hon bara vänta? Varför den här 10000 år gamla taktiken tjejer med ignorering? Gillar ni någon så kommer detta bara göra den förbannad. Och jag orkar inte skriva med någon som ska dröja 3 h med att svara. Jag vet att du har din mobil i handen 10 h utav de 16 du är vaken.
Jag tar bort henne från allt nu. Orkar inte mer. Och jag skickade blommor och shit, Fan så kul att leka med mitt hjärta. Behöver ingen gitarr när du kan dra i dem strängarna. Betydligt roligare.