• Incognito69

Leker hon eller är hon inte intresserad?

Pratar med en tjej visa stunder rätt så ofta och mycket. Men ibland utan någon anledning ur tomma intet så börjar hon ignorera mig. Svara inte på mina meddelanden vart jag än skriver dem. Men hon fattar inte att jag funderar varje gång på att ta bort henne från allt som jag har addat henne på. Hatar lekar. Gillar du mig och jag gillar dig så kör vi på. Annars är det bara att säga Hej.

Nu så valde jag att ignorera henne. Gillade inte hennes bilder och valde att strunta i att skriva. Men helt plötsligt så får jag ett mess med en bild och ne jag tänkte bara på dig. Därefter så är hon jätte intresserad. Skriver till mig konstant hela helgen och är skit go. Men sen ur tomma intet så lägger hon av bara. Liksom What?

Har sagt att hon gillar mig och att hon vill träffa mig. Bor en bit ifrån varandra. Berömmer mig för min kropp, mitt utseende och allt. Men liksom varför vill hon bara vänta? Varför den här 10000 år gamla taktiken tjejer med ignorering? Gillar ni någon så kommer detta bara göra den förbannad. Och jag orkar inte skriva med någon som ska dröja 3 h med att svara. Jag vet att du har din mobil i handen 10 h utav de 16 du är vaken.

Jag tar bort henne från allt nu. Orkar inte mer. Och jag skickade blommor och shit, Fan så kul att leka med mitt hjärta. Behöver ingen gitarr när du kan dra i dem strängarna. Betydligt roligare.

• Svar på tråden Leker hon eller är hon inte intresserad?
  • ZaftMonkey

Jag skulle inte heller palla. Den leker är som du säger alldeles för gammal. Hon söker ju bara bekräftelse och vill nog mer än gärna att du ska jaga henne.

• Anonym (wtf?!)

Skit i henne. Både nu och föralltid. Hon verkar vara, av att döma av det du har skrivit, en skitunge och väldigt omogen. Man gör inte så om man verkligen gillar någon, så enkelt är det.
    Verkar som att hon hör av sig när det passar henne, sånt ska du fan inte behöva ta. Dessutom låter det knappast som att hon är av den seriösa typen.
    Bra att du har bestämt dig för att strunta i henne nu! Skrattande Fortsätt vara det oavsett vad för skitsnack hon kommer med.

• Anonym (M8)

Skit i henne, säkert inte en sån som person som kan ha ett seriöst moget förhållande..

• Incognito69

Jag vill ju så gärna bara strunta i henne. Värst är ju att jag vet att hon snackar med ett dussintals killar. Har påstått att hon endast har legat med folk som hon har haft förhållanden med. Hon har haft tre st hittills. Men jag tror att det är ren skitsnack. Är övertygad om att hon har haft sex med flera stycken.

De säger att de avsked utan förklaring är de som gör mest ont. Kanske så bör jag bara ta bort henne från allt och gå vidare.

• StineA
    Incognito69 skrev 2013-05-30 04:45:41 följande:
    Jag vill ju så gärna bara strunta i henne. Värst är ju att jag vet att hon snackar med ett dussintals killar. Har påstått att hon endast har legat med folk som hon har haft förhållanden med. Hon har haft tre st hittills. Men jag tror att det är ren skitsnack. Är övertygad om att hon har haft sex med flera stycken.

De säger att de avsked utan förklaring är de som gör mest ont. Kanske så bör jag bara ta bort henne från allt och gå vidare.

Är det verkligen svårt att skita i en person man aldrig ens träffat?
  • Incognito69
    StineA skrev 2013-05-30 05:53:15 följande:

Är det verkligen svårt att skita i en person man aldrig ens träffat?
    Nej men det är riktigt svårt att skita i någon helt som man verkligen vill träffa. Problemet är inte att skita i henne. Utan det är när allt lägger sig så kommer hon igen. Först är det vanligt prat. Men sen så ska hon skicka bilder och skriva saker som "Jag vet att dina manliga instinkter vill att du kramar mig nu! "

Jag vet att jag bör svara med något avskyvärt som typ. "Tror jag får ställa mig i en kö. Du verkar ju inte öppna butiken när jag bestämmer mig för att besöka. Alltid massa andra kunder som får gå före" Men då får hon det hon vill. Att jag visar att jag stör mig.

Vad tror ni om att göra så här,

EX: "Ohh haft en så jobbig dag idag vill bara dö!"

Svar: Okej :)

Hur jag svara egentligen: Nawh! Vadå? Berätta? Hänt något jobbigt?

Vad gör du då?

Svar: Inget

Hur jag svarar egentligen: Nej har jobbat och tränat. Stack ut och hjälpte en polare med att fixa en grej på bilen. Annars så har man tagit det lugnt. Vad har du gjort då`?`Varit lika duktig som alltid? :)

Det absolut bästa vore ju att ta och skriva henne. Vad vill du få ut utav det här med mig egentligen? Vill du att vi träffas och lär känna varandra eller tycker du bara om att leka med mina känslor? Jag förstår inte vad som är så kul med det? Om du säger att du tycker om mig så vinner du inget på att ignorera mig på det sättet som du gör? Vill du att vi slutar prata så är det bara att säga till?

• Anonym (.)

Hon är uppenbarligen ganska omogen och respektlös - inget att ha!
    Och jag tvivlar på att någon som är tillräckligt intresserad skulle få för sig att hålla på sådär och riskera allt.

Gå vidare!

• Anonym (Farfar)

Jag har träffat en tjej några gånger nu.

För cirka 1 år sedan så var hon intresserad utav mig men nu är det jag som är intresserad utav henne.

Jag berättade för henne att jag gillar henne. Hon blev glad men sa att hon vanligtvis inte brukar trivas i förhållanden på grund av två taskiga förhållanden innan. Och så sa hon att hon hoppas vi kan va vänner.

Men sen någon vecka senare bjöd jag ut henne på middag. Vi satt på restaurangen i nästan 3 timmar och det var inte tyst i en sekund.

Jag kände att ju mer tid vi fick tillsammans desto mer öppen och intresserad verkade hon bli.

Hon satt och kollade mig djupt in i ögonen och log, hon satt och pillade med håret genom att virvla det runt fingret, hon skrattade åt saker jag sa men som inte var roliga, hon berättade för mig att hon känner att hon kan berätta hennes åsikter för mig utan att jag ser ner på henne.

Och när vi skulle gå från resturangen så gick hon väldigt nära mig.

Hennes tjejkompisar berättade för en vän till mig att det är synd att det inte finns fler killar som mig.

Är detta kanske några tecken på intresse?

När vi skriver med varandra så verkar hon inte alls intresserad. Det tar flera timmar innan hon svarar. Och det är inte så roliga svar.

Hur ska jag gå tillväga?

Svar på tråden Leker hon eller är hon inte intresserad?