• Anonym (Hannah)

Jag kan komma utan beröring

Jag är en kvinna som kan få orgasmer utan beröring. Jag har kunnat det sedan jag var typ 15 och ju äldre jag blir desto lättare blir det. Jag förstår om det låter som science fiction, det tyckte jag också första gången jag upptäckte det.

Det fungerar bara om jag är riktigt kåt, men då fungerar det garanterat varje gång. Det enda jag behöver göra är att fantisera och spänna bäckenbottenmusklerna. Jag typ "pumpar" dem ett par gånger så kommer jag oftast inom en minut. Jag behöver ingen ytterligare beröring alls.

Nu till min fråga: finns det fler som kan det här? Jag kan ju knappast vara ensam! Jag har försökt lära mina tjejkompisar hur man gör, men ingen av dem lyckas. 

• Svar på tråden Jag kan komma utan beröring
  • Frontline

Och jag kan fisa utan att behöva ta i

Men jag antecknar din intressanta historia på en isbit och sparar den i ugnen

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Tjejen39)

Det hände en gång när jag var gravid minns jag.

Så ovanligt är det nog inte.

• Fröken reserverad

Ja. Jag lärde mig det för ett par år sen.

Reserverad står för upptagen.
  • Juvina

Yes jag också jag spänner mig liksom. Hade en vän för många år sen som gjorde det var vi än var nånstans det var lite kul för hon visste inte att jag fattade vad hon höll på med.

• MrX

Känner flera tjejer som kan komma utan beröring. Inte så konstigt då känselnerverna från klitoris går djupt.

• Kolibri12

Nej, du är inte ensam om att kunna det. Jag kan också komma på det sättet men det är inget jag vanligtvis ägnar mig åt. Det är ju skönare MED beröring Kommer i sömnen ibland också, utan beröring, men det gör väl de flesta antar jag.

• Nude

Kan jag också, med rätt känsla, stämning och andning.

• Anonym (me2)

Absolut kan jag det. När jag är kissnödig och man är ute på promenad brukar jag spänna bäckenmusklerna så kommer jag istället och på så sätt känner jag mig inte lika kissnödig längre

När jag styrketränar och tränar ben eller mage, då kommer jag då med. Dessa orgasmer är inte lika intensiva men helt klart en orgasm. Med beröring en explosion.

Kan även få det vad jag än gör eller är. Har man bara kontakt med sina muskler så kan man få orgasm utan beröring.

• Anonym (Filippa)

Åhh blir så himla avis på er som kan det här! Är det verkligen så himla vanligt att man lärt sig komma utan beröring?! Det kan inte jag, och då har jag ändå rätt så lätt att få orgasm MEN jag måste ha pill på klittan. Annars går det inte alls! Ni som kan, hur i hela friden gör ni? Förstår inte riktigt...

• Anonym (undrande)

Ni som kan komma utan beröring måste väl komma jättesnabbt vid beröring.
    ni måste väl ha väldigt lätt för att få orgasm.

• Anonym (Man)

Kan man som kille också lära sig detta?

• Anonym (me2)
    Anonym (undrande) skrev 2013-05-31 12:54:53 följande:
    Ja, jag har väldigt lätt att få orgasm och kan komma flera gånger utan probem. Både vaginalt och med klittan. 
  • Anonym (Visst)
    Anonym (Man) skrev 2013-05-31 12:56:23 följande:
    Kan man som kille också lära sig detta?
    Googla t ex på energiorgasm och energy orgasm...  Det finns en hel del mer eller mindre andliga tantraläror och -rörelser där detta ingår.
  • Nude

Nej, faktiskt inte, jag kommer inte jättesnabbt vid beröring. Allting handlar om tankar och stämning även där. Bara en beröring säger mig ingenting, om det inte är rätt uppbyggd stämning så klart. Så är det även när man kommer utan beröring..svårt o förklara men rätt tankar, känsla och andning ..hm och fokus =)
  • Anonym (sick)

oj!! Trodde inte alls det va vanligt, men låter ju helt underbart att kunna det!

• Kolibri12
    Det beror på vad du menar med jättesnabbt, så det är lite svårt att svara på. Det beror på vilken typ av beröring, i vilket sammanhang, hur beröringen utförs och av vem etc. Man skulle kunna tro att det vore enkelt att komma när jag har sex med en man oavsett vad han gör, bara att knipa lite, men så enkelt är det inte.
  • Fröken reserverad

För mig sitter det i huvudet. Det hänger på hur upphetsad jag är om det går snabbt eller inte.

Reserverad står för upptagen.
Svar på tråden Jag kan komma utan beröring