• Cattis86

    gratis babybox med blöjhink, vart?

    Hej! :)

    Nån som vet vart man kan hämta den där gratis babyboxen som d e en blöjhink med i?


  • Svar på tråden gratis babybox med blöjhink, vart?
  • Frontline

    På Babyproffsen har vi fått men den var inte mycket att ha tyckte vi...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • lilleskutto

    Alorna
    Va?! Jag var på babyproffsen för två veckor sedan för att köpa refill till min angelcare men dessa skulle utgå så jag fick en annan sort.

  • TessTess93

    Jag hämtade ut på babyproffsen för en månad sedan och fick ingen blöjhink

  • Cattis86

    Tack för alla svar! :) Vi hämtade en på barnens hus tillslut. Där var det så att man fick köpa en korbell blöjhink för 99 kr (ord. pris 299 kr) då man registrerade sig för att få babyboxen. D var d absolut värt! :) däremot så hade rabattkupongerna på blöjor gått ut i januari.. hmm.. men jaja strunt samma, vi fick ju iaf en billig blöjhink! :D

  • Barbamama08
    Cattis86 skrev 2013-05-30 20:08:19 följande:
    Tack för alla svar! :) Vi hämtade en på barnens hus tillslut. Där var det så att man fick köpa en korbell blöjhink för 99 kr (ord. pris 299 kr) då man registrerade sig för att få babyboxen. D var d absolut värt! :) däremot så hade rabattkupongerna på blöjor gått ut i januari.. hmm.. men jaja strunt samma, vi fick ju iaf en billig blöjhink! :D
    Vet att andra har mailat dem och fått nya kuponger om de har gått ut. Men varför var det så värt med den där blöjhinken? Den är ju mer eller mindre värdelös!
Svar på tråden gratis babybox med blöjhink, vart?