Anonym (DeZir) skrev 2013-05-30 21:08:31 följande:
Jag hade tagit det som en utmaning.
Har haft flera killar som haft svårt någon gång, man kan vara för full, för nervös, för okoncentrerad osv.
Min nuvarande man hade i början svårt att koppla av och koncentrera sig på sex för han hade dels lite ångest, dels hela skallen full av idéer om allt möjligt, inklusive skamkänslor för sina fantasier. Så ett par gånger hade han svårt att bli hård, och sen tog det en evighet för honom att komma, vilket iofs inte bara var till nackdel.
Efter en tid med mig när han fattade att vi var precis på samma våglängd och att åtminstone 25% av befolkningen nog vill göra samma saker utan att därför anse sig sjuka så lossnade det och han har sedan dess aldrig haft några problem med erektionen. Och om jag retas så kommer han på två minuter istället för 45 , som det var från början.
Alla är vi olika.
Oj vad var det för något?
Det beror på hur han reagerade på det som flera andra skrivit. Typ "oj det händer ibland när jag är full" men fortsätter hångla etc så helt ok. Men om han blir arg eller frustrerad eller för fokuserad på att det måste gå eller alt. låtsas som inget så skulle jag inte ge ny chans om jag inte hade känslor. För jag skulle ta det personligt om han låtsades som inget och gillar inte aggressiva personlighetsdrag.