• Anonym (Vad gör man)
    Äldre 30 May 23:21
    9132 visningar
    1 svar
    1
    9132

    Jag vill lämna min sambo

    Jag har snart varit tillsammans med min kille i tre år. Han är storm lat och är hypokondriker . Han är Fd missbrukarna och haft ett antal återfall .han har inget driv och går lägger sig kl nio på kvällarna. Han är 38 år och vet inte hur man tillfredsställer en kvinna och det går för honom efter tre min.Jag har älskat honom hur mkt som helst å fekat orgasm i tre år.försökte göra slut med honom för 1,5 år men det ledde till självmordsförsök . Rädd för att han gör ngt sånt här igen. Det känns som han kväver mig . Orkar inte med honom som partner . Har sagt till honom att jag kan inte leva som en nunna . Vad skall jag göra och hur skall jag få honom att lämna mitt liv?

  • Svar på tråden Jag vill lämna min sambo
  • Äldre 16 Jun 13:06
    #1

    Hej!

    Jag tror att du behöver stöd av någon annan person i den här processen att lämna honom. Han skulle också behöva hjälp. Det blir för tungt för dig att bära, att om du lämnar honom så riskerar han att ta livet av sig. Han borde ha kontakt med psykiatrisk öppenvård i första hand. Ni kanske skulle kunna kontakta dem tillsammans. Om du stannar av rädsla kommer det aldrig att bli bra, varken för dig eller honom. Han kanske är väldigt beroende av dig och har mycket svårt att tänka sig att bli lämnad. Det här är svårt! Sök hjälp!

    Hälsningar
    Gerd    

Svar på tråden Jag vill lämna min sambo