är min kollega attraherad av mig?
Hjälp
jag ha blivit kär i min närmaste kollega!!
Har försökt att stoppa mina känslor men det är så svårt.
Han är mycket yngre än mig så jag trodde först inte att det var ens möjligt att han skulle kunna känna attraktion
till mig.
Redan vid första mötet kändes det mer än bara en arbetskamrat.
Jag har märkt hur han kollar på mig,ofta stannar hans ögon på mina former och blicken dröjer kvar några extra sekunder.
För några veckor sedan var vi på ett möte och vi hamnade bredvid varann.Våra armar nuddade vid varann och vi satt så i två timmar..det fanns valmöjliget för honom att luta sig lite åt andra hållet men det gjorde han inte.
Jag kunde inte koncentrera mig på mötet...hjärtat slog som besatt..
Nu i veckan var vi ute och åt med jobbet och jag satte mig först och sen satte han sig bredvid mig.
Även då möttes våra kroppar...väldigt diskret..mycket lite..nästan omärkbart..hans ben kom emot mitt men varken han eller jag tog bort det..
så satt vi länge..
inbillar jag mig? Är det så att man kan sitta och trycka sitt ben mot någon så...utan att det betyder någonting i attraktion?
För mig är det så att jag aldrig håller kvar en kroppsdel mot någon ifall jag av en händelse råkar komma emot..jag tar bort det direkt..
finns det någon som kan ge mig lite gott råd? hur gör man när det blir så med en kollega?
dumma frågor kanske men ändå så kan jag inte släppa det.