• marilin

    Någon som vill ge vår hona ett nytt hem?

    Söker ett nytt gott hem åt vår dvärgvädurshona då hon tyvärr inte kommer överrens med vår andra hona. Hon är ca 5 månader gammal och är jättefin men trivs nog bättre som ensamkanin än tillsammans med annan/andra kaniner. Är inte förtjust i att bli lyft men söker gärna kontakt om man sitter utanför buren och låter henne hoppa ut själv och komma till en. Älskar att gå lös inomhus. Rumsren och kissar bara i sin toalett. 

    Att hon får ett gott hem är viktigare än priset. Hon bor inne nu men skulle säkerligen trivas som utekanin också bara hon får uppmärksamhet och inte blir bortglömd.

    Hör av dig om du är seriöst intresserad. Om du vill ha en bur med har jag tyvärr bara en 100 cm (som är väl liten men ju funkar om man låter henne vara lös mycket.) Vattenflaska, toalett, höhäck och litet hus.

    Vi bor i södra sthlm.



    Skön sovstil har hon också
  • Svar på tråden Någon som vill ge vår hona ett nytt hem?
  • marilin
    LillaJag06 skrev 2013-06-01 17:37:32 följande:
    Tror tyvärr inte du får annonsera här :( kolla blocket :)
    Lycka till iaf, supergullig är hon
    Ojdå, det tänkte jag inte på. Ska se om jag kan ta bort den. 

    Ja hon är jättefin!
    Så synd att våra kaniner inte går ihop :-/ 
  • Dr Mupp

    Vad lite spån hon har.


    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • marilin
    Dr Mupp skrev 2013-06-08 19:07:53 följande:
    Vad lite spån hon har.
    Hon kraffsar hela tiden bort spånet. Hon har jättemycket spån i buren men allt ligger som ett berg upp på sidan. Hon som vill ha det så.
Svar på tråden Någon som vill ge vår hona ett nytt hem?