Hur ofta har ni sex som varit ihop 5 år eller längre
Ni som varit tillsammans i över fem år hur ofta har ni sex? Hörde en ny undersökning som visade att snittet var 3,8 gånger i månaden. Hur ser det ut hos er?
Ni som varit tillsammans i över fem år hur ofta har ni sex? Hörde en ny undersökning som visade att snittet var 3,8 gånger i månaden. Hur ser det ut hos er?
Helt olika!
Vissa veckor 3-5ggr och andra veckor 1gng.
Oj ibland flera gr om dagen, ibland några gånger i veckan och ibland kan det gå två veckor men oftast är nog 2-3 gr veckan
Vi är inne på 5 året. Ca 4 ggr i veckan. Oftast lite snabbisar här och där bara. Inga långa maraton :) Har 2 barn. Men 3 ggr i månaden stämmer inte här. Inte ens så sällan när jag var gravid.
Här blir det ca 1 gång i veckan. Jag har helt tappat sugen! Men hoppas det kommer tillbaka!
Varannan dag ungefär. Sedan får jag svackor och tappar lusten. Men är allt som det ska, vilket det är typ 85% av tiden, så är varannan dag standard.
Vi är inne på 11:e året. Det blir inte mycket här inte. En gång i veckan, inte mensveckan. Mao 3 ggr/månad.
Vi har varit ihop i 13 år.
13 år, två barn, varierar ibland 2-3ggr på en dag men oftast 4-5ggr/v utom första dagarna på mensen
Har varit ihop i sju år och det blir ca 1-3 ggr i veckan, men ibland kan det gå mer än en vecka emellan.
Någon gång per vecka.