• Anonym (nyfis)

Hur ofta har ni sex som varit ihop 5 år eller längre

Ni som varit tillsammans i över fem år hur ofta har ni sex? Hörde en ny undersökning som visade att snittet var 3,8 gånger i månaden. Hur ser det ut hos er?

• Svar på tråden Hur ofta har ni sex som varit ihop 5 år eller längre
  • Griseknoen35

Oj ibland flera gr om dagen, ibland några gånger i veckan och ibland kan det gå två veckor men oftast är nog 2-3 gr veckan

• Anonym (Berit)

Vi är inne på 5 året. Ca 4 ggr i veckan. Oftast lite snabbisar här och där bara. Inga långa maraton :) Har 2 barn. Men 3 ggr i månaden stämmer inte här. Inte ens så sällan när jag var gravid.

• Anonym (Julia)

Här blir det ca 1 gång i veckan. Jag har helt tappat sugen! Men hoppas det kommer tillbaka!

• missan75

Varannan dag ungefär. Sedan får jag svackor och tappar lusten. Men är allt som det ska, vilket det är typ 85% av tiden, så är varannan dag standard.

• Anonym (Man 45)

Vi är inne på 11:e året. Det blir inte mycket här inte. En gång i veckan, inte mensveckan. Mao 3 ggr/månad.

• missan75

Vi har varit ihop i 13 år.

• Anonym (Frun)

13 år, två barn, varierar ibland 2-3ggr på en dag men oftast 4-5ggr/v utom första dagarna på mensen

• Anonym (Tjej 28)

Har varit ihop i sju år och det blir ca 1-3 ggr i veckan, men ibland kan det gå mer än en vecka emellan.

Svar på tråden Hur ofta har ni sex som varit ihop 5 år eller längre