Roligaste ni gjort på fyllan?
Snälla kan ni inte sprida lite glädje denna härliga lördagkväll.
Jag vill höra galna, knäppa, roliga och kanske äckliga fylle historier!? Dela med er!
Snälla kan ni inte sprida lite glädje denna härliga lördagkväll.
Jag vill höra galna, knäppa, roliga och kanske äckliga fylle historier!? Dela med er!
Rent spontant kommer jag ihåg när vi spelade bowling och drack öl och jag råkade övertrampa rejält, bowlingklotet struttar iväg ner i rännan och jag följer med.. Ligger med hela kroppen på banan och ena benet i rännan. Fick det smeknamnet sen, "rännan", svårt att tvätta bort. Men det finns fler på lager, vänta bara :)
Kan dela med mig av en jag med!
Fick dock veta dagen efter! Min bästa supkompis och jag var påväg till krogen och jag satte mig och började pinka helt öppet vid en stor väg och mycket folk runt ikring. Fyy vad en 18 årig tjej inte ville höra det. Vred mig i skam den dagen. Idag är det bara kul minne ;-D
Skulle hem kanske vid 3-4 på natten och skulle gå 5 km och blev trött så skulle sno en låna en olåst cykel i ett förråd, men när jag skulle få ut den var de så trångt så tilslut fick jag ut cykeln en meter från förrådet men blev så trött så halvlåg över cykeln och måste ha somnat och vaknar av en kille som väcker mig och undrar vad jag gör där och varför jag försökt snott hans cykel. pinsamt då, men han skrattade som mest och skjutsade mig hem som tur :P
Full som en kastrull ser jag en sån där hoppborg som är halvt uppblåst, men ser att en del fortfarande är fylld med luft.
"Skit kul!" tänker jag och går fram till den. Planen var att jag raklång skulle falla framåt och studsa upp igen. (Observera att det inte finns någon maskin som trycker in luft i den och att största delen av borgen säckat ihop)
Vad mina kära vänner ser är jag, full som fan och glad i hågen, går fram ställer mig framför den, faller framåt, lufter går ur och jag faller stenhårt rakt ned i backen, med händerna längs sidan och landar rakt på ansiktet!!
Var så full att jag glatt hoppade upp och utbrister: "Men!! Den blev ju platt?! :O"
En gång när jag och min sambo nyss blivit ihop så var vi ju sådär fåniga och nojsiga som nykära är.
Vi var ute på krogen och smet ut och hittade en sådan brandtrappa där vi satte oss och hånglade.
Saken var den att jag var aningen för full så när jag blundade så snurrade det rejält och helt plötsligt sitter han ensam på trappan medan jag ligger på marken i en hög och skrattar hysteriskt.
Har nog gjort mycket tok genom åren. Men sånt försöker man ju förtränga :P
Det är dock en sak som min syster inte låter mig glömma....
Det var mitt i vintern och vi var på väg till krogen. Under bilresan dit var jag så pinknödigt att varje litet gupp kändes som om jag skulle pinka på mig, så till slut fick jag säga till föraren att såvida han inte ville ha ett blött baksäte så fick han stanna omgående.
Det gjorde han - mitt på vägen. Jag rusar ut och ner i diket för att lätta på trycket. Saken var bara den att det var värsta krondiket och snön gick mig till midjan. Inte så jäkla lätt att försöka få av sig byxorna och sätta sig och pinka där då och det var inte lättare att försöka komma upp från diket efteråt heller.
Och syrran stod uppe vid vägkanten och skrattade så att hon nästan kissade på sig.
Dyngsur om byxorna blev jag av all snö, men jag var inte pinknödig längre i alla fall :D
Haha snälla fortsätt!
Någon som spytt i en virvelvind på ett tivoli med tre kompisar som åker med? Det har jag! Och kan lova att mina vänner inte var så glada och jag blev väldigt utslängd! Haha