• LevLivet

måste gå ner i vikt!

Jag har gått upp 13-15 kg för jag druckit en del öl sista året. Någon som kan ge mig råd, vad jag ska äta, hur jag kan göra för att bli av med detta på ett smidigt och relativt snabbt sätt. Dricker varken öl eller läsk längre.

• Svar på tråden måste gå ner i vikt!
  • Grynet86

Gör av med mer än du tar in. Ät regelbundet var tredje timme, små portioner frukost, lunch, middag och små mellanmål. Gå en halvtimmes promenad om dan eller träna 30 min, den motionen räcker per dag om man inte hinner mer:) skippa skräpmat o skär ner på socker o kolhydrater. Hoppas nåt av dessa tips hjälper dej. Jag har gått ner 11 kg på 4 månader genom o leva så:) lycka till!!

• MarryJo

gå in på hälsokällorna.se och läs dig till de du sj tycker känns bäst.. alla snabbmetoder sliter bara på en.. satsa inte på mer än 1,5 kg i veckan då klarar du de bäst.. lägg upp en egen plan.. vi föredrar alla olika typer av kost.. ät dig mätt på fiber o grönt så du inte går hungrig:)

• MarryJo

viktväktarnas kunder går ner i vikt. men dom som slutar där när dom gått ner skjuter nästan alla gånger upp i vick efter. ofta mer än dom vägde innan..

• GrabbarnaOchJag

viktväktarna är ju baserat på att man äter lite mindre än man gör av med.. man lär sig hur mycket man kan äta. Jag gick ner 15 kg för ett år sedan.. har inte gått upp, eftersom att jag nu vet på ett annat sätt vad maten innehåller. Jag väljer på ett annat vis nu. 

• Madden87

Prova Leangains, notera att det inte är en diet, mer en livsstil som är väldigt lätt att anamma. Konceptet vänder upp och ner på många fördomar (t.ex att man ska äta var och varannan timme osv) men har ändå lyckats få en hel del positiv uppmärksamhet hos både läkare och forskare.
    Funkar utmärkt och känns väldigt naturligt. Googla Leangains eller intermittent fasting, vill du hellre läsa på svenska så googla "periodisk fasta" och läs lite mer. 

Svar på tråden måste gå ner i vikt!