• nappen

    En fråga om blöjfetisich

    Hej


    Jag är en kille, som undrar lite om blöjfetischism, det är så att jag för ett tag sen började att använda blöjor igen pga inkontinens men nu är det så att jag har fått tillbaka samma känslor för dem som jag hade när jag använde blöjor på dagis när jag var mindre, ända skillnaden mot dagistiden då jag använde blöjor som nu dagligen är att jag kan känna en trygghetkänsla igen av dem och att jag känner mig som en liten igen ca 3år ibland när jag har haft blöjan länge, och jag blir sexuellt upphetsad av dem, vad jag skulle vilja ha hjälp med är att starta en diskussion om just det här, och få reda på om jag till och med rent av är en blöjfetischist.


    MVH


    En som undrar

  • Svar på tråden En fråga om blöjfetisich
  • Gerd parterapeuten

    Hej!

    Jag tycker att du skulle behöva prata med en psykolog eller psykoterapeut om ditt problem. Du behöver hjälp att förstå varför du blir sexuellt upphetsad av blöjor. Det går att förstå men du behöver lägga ner jobb på det. Ett vuxenliv där man dagligen använder blöjor (om det inte är så att man är sjuk) är en sådan avvikelse i sitt fungerande att det ställer till stora problem med livsföringen.
    Hälsningar
    Gerd 

Svar på tråden En fråga om blöjfetisich