Träffat en annan man.
Ska försöka fatta mig kort. Har sambo sedan 10 år och barn ihop. Sambon tar inte i mig längre, vi glider ifrån varandra mer o mer. Jag har tagit upp det här med honom så många gånger under åren. Jag har sagt att jag aldrig kommer klara att leva i ett sådant här förhållande. Jag har verkligen försökt!! Älskar honom samtidigt såklart men senaste 2 åren har jag tänkt mer o mer på att jag vill separera. Men det har aldrig blivit av. Hatar otrohet o har aldrig förstått hur folk kan gå bakom ryggen o förstöra en annan människa på ett så grymt sätt. Nu har det hänt mig!! Hur fan gick det till? Jag följde med en kille från krogen som jag kände igen. Vi älskade hela natten, jag kom hem framåt kvällen dagen därpå. Vi har messat all tid på dygnet vi varit vakna sen dess. Samma sak hände nu i helgen men då var det planerat. Jag känner mig så himla lycklig, glad o pigg. Har varit deprimerad i många år o äter mediciner för det. Men med honom är allt helt underbart. Jag har på kort tid fått tillbaka energi och livsglädje!! Han har starka känslor för mig med, allt har gått väldigt fort men det var som kärlek vid första ögonkastet. Igår messade han o sa att han vet inte om han klarar att träffa mig mer då jag har sambo. Hela min värld har rasat. Jag måste få träffa honom igen. Har berättar för en kompis o min syster. Dem förstår mig konstigt nog trots den sjuka situationen men tycker aldrig jag ska berätta för min sambo. Jag känner mig som ett stort jävla svin samtidigt som jag är så himla lycklig. Trodde aldrig jag skulle kunna bli kär igen. Vad gör man? Ni behöver inte tala om hur svinig jag är, jag är redan väldigt medveten om det. Men nu har jag hamnat i den här sitsen o kan för första gången i mitt liv förstå att sånt här kan ske. Man kan inte styra över sina känslor tyvärr.